Nekromanti Speltestare sökes

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag har författat det Götterdämmerung-scenario som ska spelas på nästa GothCon och söker nu personer som är villiga att spela igenom det och komma med utförliga kommentarer. Framförallt vore det intressant att veta om tidsramarna håller och det innehåller stoff nog till ungefär 5 timmars spelande. Sedan är det förstås också intressant att veta om karaktärerna och spelledarpersonerna känns trovärdiga och levande, dispositionen är lätthanterlig och begriplig och om intrigen är fängslande.

Hör av er till mig på willevandal(snabela)hotmail.com om ni är intresserade.

MrG

Swashbuckler
Behövs kunskaper i systemet, eller är det intressant att ha andra testare också?

Och söker du endast spelare, eller kan man kolla på något spelledare testar varandras scenario tjosan också?

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Behövs kunskaper i systemet, eller är det intressant att ha andra testare också?"

Det är nog inte det mest prioriterade och det är inte eventuella regeltekniska brister som jag mest oroar mig över.

"Och söker du endast spelare, eller kan man kolla på något spelledare testar varandras scenario tjosan också?"

Insatta och erfarna kommentatorer är alltid intressanta att höra ifrån även om de råkar vara spelledare.

Rickard

Urverk speldesign
Vi ska spela i helgen, så det är bara att skicka över scenariot. Jag hoppas att det finns en regelsammangång i texten, för annars får jag använda något annat system.

/Han som förvisso inte har något emot det