Nekromanti Spelupplag

Tjena! Jag ska spelleda i helgen men har ingen äventyr. E det någon som har ett fint äventyrsupplag på g?

Mvh Victor Palm

PS. Alla idéer uppskattas DS.

I'll be back

Mouja

Hero
På min sida har jag just nu en liten kampanj på gång... men bara första äventyret är upplagt.... du kan juh sno idén eller nåt om du vill..... fast jag måste varna dig.. det är inte det bästa äventyret jag skrivit... bara det kortaste =P

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Re: Spelupplag [EDITED]

Kolla här.

Jag rekommenderar Sarans Öga och dess uppföljare Blodsfejd. Första äventyret (ögat) är riktigt... freaky /images/icons/smile.gif. Om det spelleds rätt så kommer spelarna att sitta och tugga sönder sina naglar /images/icons/wink.gif.

Blodsfejd är lite mer... tjaa... det har en underton av ondska (du vet den där sortens ondska som man liksom känner av på något sätt, men inte riktigt kan placera), men det ska helst inte spelas separat. Kör Sarans Öga först. Fast det är väldigt simpelt, så förbered dig ordentligt!

Bara my humble recommendation. Eller nåt.

[EDITED]

Oooh, jag ser nu att En Dolk I Natten finns där. Ladda ned, säger jag bara. Du blir inte besviken.

P.S. Uppföljaren heter Jakten På Det Oheliga. Vi väntar alla, fortfarande, tålmodigt på den sista delen /images/icons/wink.gif.

Arvid

Warrior
Det bästa äventyr jag stött på, på internet, är Armandes testamente, på Neogames hemsida.
Annars finns de bästa äventyren (enligt mig) på Mäster Johans boning. Jag tycker inte att de på gamla eon.se är så bra.