Nekromanti Spiderman 3 …

Gismya

Veteran
Re: Spiderman 3 …

Gammal teaser, men filmen kan bli riktigt cool. Venom är ju som utan tvekan coolaste spindelmannenskurken, och även om han direkt inte kommer vara med så kommer hans manipulation av Peter vara med och det är coolare än då han slåss mot honom direkt då Venom är i symbios med Eddie Brock.

/Gismya - Håller på med spindelmannen från nr 1 för tillfället. 92 and counting

Nightowl

Champion
Venom är ju som utan tvekan coolaste spindelmannenskurken...
:gremshocked:

Jag... jag saknar ORD! Den enda fjantigare skurken är ju Carnage! Venom är ju en sådan där förment häftig 90-talsskurk!

Erik, jo, jag räknar med The Walrus, Spot och White Rabbit...

Johan K

Gammal & dryg
Weeooo !

Jag säger bara: Den svarta »dräkten«.
ALltså, den där svarata därkten vara nar så jäkla sjukt snygg !!
Bankar skiten ur den röda dräkten som Spindelmannen brukar ha, alla gånger. Dock så är ju den röda dräkten kalrt mer kultig än vad man n nu producerar som dräkt.

Eksem

Champion
Ooooh yeahhh! Sandmannen! Svart dräkt! Kirsten Dunst!

Jag har fullkomligen älskat de två tidigare filmerna, och den här kommer säkerligen inte vara något undantag.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag skrev ett inlägg för länge sedan med ett bra förslag om vad som ska hända i Spider-Man 3. Jag hoppas att jag får rätt.

Annars ser det ut som om ett vanligt fenomen i superhjältefilmserier även kommer att drabba Spindelmannen: Inflation i skurkar. Sandman, Venom och någon ny trollvariant syns i trailern.

/tobias

Man Mountainman

Storsvagåret
Aw yeah! Jag är inget fan av film, och tycker att superhjältar är det drygaste som finns, men av nån anledning älskar jag spindelmannenfilmerna.

Gismya

Veteran
Re: Spiderman 3 ? [ANT]

Men jag har inte kommit så långt i serierna än, så då räknas inte hon :gremtongue:

/Gismya - Och dessutom är ju hon tjej, tjejer kan inte vara skurkar! :gremgrin:

Jambu

Swordsman
Cool?

Den svarta dräkten? Cool? Jag tyckte den var ful. Fast det tycker jag ju i och för sig om den vanliga också.
Inte för att jag är särskilt insatt i spiderman, mer än att ha följt tecknade serien i den ålder att jag bara minns enstaka saker, men varför räcker det inte med två filmer?

/Jakob, slutar skriva nu, i väntan på överbevisning/dissning eller bara total utfrysning. Vilket ska det bli? Vilket ska det bli?? :gremconfused: