Vilken jag kommer andvända först?? Bra fråga.... Troligen några av de lägre och inte spec. skillade, eller snarare inte de faligaste, början nog med Zombies och Skelletons när de kommer med. Men jag håller med om att Dödsväktarna e bland de hårdaste, om man nu ska bedömma dem så....
Har haft V&N i ett tag nu... det första jag kastade ut var... hmm.. ett dussin zombier tror jag ... sedan var det ett antal skelett och sedan slängde jag ut en Lamia. Men det var allt, än så länge..
Zombies är nog det absolut roligaste man kan ha med från denna boken. Stora hemska saker är redan från början stora hemska saker, men zombies... Här har man verkligen något att jobba med. Tänk er själva ett äventyr inspirerat av Living dead eller nån liknande asgo gammal 80 - talsskräckis =) Urcoolt. Här kan man få spelare att känna sig övermäktiga et tag tills de får se en hel kyrkogård röra på sig. Få spelarna att i vild panik susa in i vaktmästarskjulet, och vad är det första de får höra då de stängt dörren bakom sig? JO! Uuuuurrmmhhhh från den Zombifierade dödgrävarn och dennes anhang som suttit därinne och gnagt på prästens ryggrad. Hur kul som helst IMHO
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.