Fienden
Hero
Som sagt, spoiler mina spelare.
Om ni signat upp, GTFO!
Så, i alla fall.
Min nya kampanj ska utspela sig i Thalamur,
med en något... Annorlunda Rakhori.
Denna Rakhori har i stort sett total makt över Thalamur,
och kan till och med påverka själva magikraterna.
De trakasserar ständigt folket, och sätter dit medborgare (även oskyldiga)
med alla möjliga anklagelser.
De har ett terrorvälde över Thalamur, och kontrollerar allt som de anser ha med att göra.
Alltid närvarande, alltid korrumperade, och alltid skräckinjagande. ^^
Så, jag vill att mina spelare (ätt Kobinku) ska se Rakhoris fulla förtryck mot folket.
De ska resa genom ett antal byar i Kava och Togos-provinserna (kanske lite i Egor också, det beror på), och jag sitter just nu och funderar på intressanta händelser.
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara synligt fysiskt våld från Rakhori när de slår sönder ett värdshus för att ägaren "utgör ett hot mot landet".
Kan vara antingen mer subtil terror, eller helt och hållet orelaterat till kampanjen.
Just FYI, resten av kampanjen ska handla om Rakhoris planer att störta magikraterna, och RPs försök att stoppa detta.
En ätt stöder i hemlighet Rakhori, kan ni gissa vilken?
//Kraetyz, har börjar älska Thalamur
Om ni signat upp, GTFO!
Så, i alla fall.
Min nya kampanj ska utspela sig i Thalamur,
med en något... Annorlunda Rakhori.
Denna Rakhori har i stort sett total makt över Thalamur,
och kan till och med påverka själva magikraterna.
De trakasserar ständigt folket, och sätter dit medborgare (även oskyldiga)
med alla möjliga anklagelser.
De har ett terrorvälde över Thalamur, och kontrollerar allt som de anser ha med att göra.
Alltid närvarande, alltid korrumperade, och alltid skräckinjagande. ^^
Så, jag vill att mina spelare (ätt Kobinku) ska se Rakhoris fulla förtryck mot folket.
De ska resa genom ett antal byar i Kava och Togos-provinserna (kanske lite i Egor också, det beror på), och jag sitter just nu och funderar på intressanta händelser.
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara synligt fysiskt våld från Rakhori när de slår sönder ett värdshus för att ägaren "utgör ett hot mot landet".
Kan vara antingen mer subtil terror, eller helt och hållet orelaterat till kampanjen.
Just FYI, resten av kampanjen ska handla om Rakhoris planer att störta magikraterna, och RPs försök att stoppa detta.
En ätt stöder i hemlighet Rakhori, kan ni gissa vilken?
//Kraetyz, har börjar älska Thalamur