Re: Spotify [Vem vill ha?] (ot)
Det som är mest synd, tycker jag, är att det inte finns någon motsvarande tjänst för TV-serier som funkar för oss i svea rike. Det finns ett par i USA, som tyvärr även de är begränsade till att "nästan" ha alla ens favoritserier, men inget i sverige vad jag vet.
Hela tanken med att man kan betala bort reklam är dock det bästa sedan tärningar med fler sidor än sex. Reklam är djävulens rövherpes, reklam dödar stämning, sammanhang, och upplevelse - Per Gessle och Petter mitt i Dresden Dolls, liksom. Det är som att äta en god gräddtårta, hemmagjord med sockerkaksbottnar och jordgubbar och hela skiten... och plötsligt avbrytas av att delar av tårtan har diarré mellan bottnarna. Eller som att kolla på porr och plötsligt mötas av en kille som stoppar upp en glasburk i röven med locket sist och så går burken sönder, och man får se hur killen plockar glassplitter ur sitt blödande anus... Så illa är det. per fucking jävla kukgessle och horjävla-petter.
Jag funderar faktiskt på att betala för skiten. Kan vara praktiskt om man är nånstans där man inte har tillgång till sitt bibliotek. Det är en hyfsat bra idé ändå, och tar man bara bort reklamen så är ju det resterande innehåller brett nog för att... "duga".