Björn_UBBT
Hero
Jag sitter här och funderar på om man ska anmäla ett lag och anmäla sig till de spelen man vill eller om man bara ska åka till Gothcon och hoppas på att någon plockar upp en. Desto längre man väntar desto större chans är det ju att man blir reserv och det är ju inte roligt Så nu är frågan: vad tycker ni att jag och min kompis ska satsa på för att ha störst chans att få spela de spelen vi vill? Ska vi strunta i att anmäla ett lag och hoppas att vi kan hoppa på något lag eller ska vi anmäla ett lag och hoppas att vi hittar spelare och att vi inte blir reserver?
Sedan har jag en liten bonus fråga och den är mera av det moraliska slaget: Ifall jag under ett förvirrat tillstånd råkat gå med på att min kompis tar med två personer som jag inte är speciellt förtjust i och som jag tror kan förstöra hela Gothcon resan för mig. Låter det okej att jag säger åt min kompis(innan hans kompisar har anmält sig) att jag helst inte vill ha dem med? Eller är det för oschysst tycker ni?
Sedan har jag en liten bonus fråga och den är mera av det moraliska slaget: Ifall jag under ett förvirrat tillstånd råkat gå med på att min kompis tar med två personer som jag inte är speciellt förtjust i och som jag tror kan förstöra hela Gothcon resan för mig. Låter det okej att jag säger åt min kompis(innan hans kompisar har anmält sig) att jag helst inte vill ha dem med? Eller är det för oschysst tycker ni?