1: Håller med Weilyn. Fan korrläs. Värre än mig tom.
2: jadu oavsett hur sjukt oseriöst och dumt inlägget faktiskt är så ska jag seriöst svara.
Radien på explosionen blir 1m i radie per filament(som det tydligt står i effektbeskrivningen). Och minskar med ob1t6 i skadeverkan per m ifrån ground zero.
Så använder du 1000 filament explosion blir sprängradien 1km i radie men gör ganska lite skada i utkanten av radien. det här bör motsvara en ganska liten vek atombomb.
Sen till dom fucking anledningarna till att ha en sådan grej.
Ingen?
Här kommer en grymt förminskad version av ritualen som krävs.
Namn(på den stora ritualen): Dark_lotus Termonukleärotropiska reaktion
Även känd som: Domedagens tårar, nerkallande av Semals öga, Den totala förintelsen, den slutgiltiga lösningen på belägringsfrågan.
[2000:e magnituden]
(Den lilla kommer här)
Namn: dark_lotus pyttesnuttsöta termonukelärotropiska reaktion.
Även känd som: Lite blöt i ögat för domedagen kommer snart, smegal är för hård för mig, lite förstörande, och den tillfälliga lösningen.
[50:e magnituden]
Alstra 50 filament ataxatropi på 281474976710656 timmar
transforera 25 filament till termotropi utan filamentförlust ob3t6 på en halvtimme1
väv effekten avstånd förstärkt till 25 filament på 16777216 timmar förstärkt räckvidd till 90 meter ob3t6
väv effekten explosion förstärkt till 25 filament 16777216 timmar med förstärkt räckvidd till 90 meter ob3t6
Tidsåtgång totalt ca: 3213185 Eoner
Varsegod gör din ritual du
"Bättre idé"; ta och skjut in 100 kongelerade filament av typen kosmiska med katapult över en stad.(lika dum ide jag vet)
Jag är egentligen mest sur för vår senaste spelträff bestod av bara cyniskt, glättigt dumt, tomt, powergamande koboldismtiskt metaspelande pga att vi tog in en gammal vän att spela med oss.
/poseur har dock Hypernovor i sitt Eon.