Nekromanti Stadskarta över Chronopia

PalMer

Warrior
Hej,

Håller just nu på med att sätta ihop en vettig stadskarta över Chronopia stad. Pusslar ihop alla de småkartor som har kommit ut med diverse moduler och placerar ut dem på "rätt" plats enligt stadskartan sidan 170-171 i grundreglerna.
Slutresultatet kommer till att bli något i stil med kartan till Krilloan. Varje stadsdel med sin färg i enlighet med modulens bakside färg.

Det blir naturligtvis en hel del tomrum som jag avser fylla ut med egna ideér, och platser som kortfattat nämns i olika moduler.

Gör det mest för egen del, men det kan vara intressant att veta om någon annan är intresserad. Kartan gör jag i photoshop och den är på 14 MB så det är en ganska stadig bit. Har redan gjort en världskarta över Altor som är på blygsamma 290 Kb (jpg).

Finns det någon som är intresserad så skicka ett mail. Stadskartan är långtifrån klar så åsikter kunde vara bra att få innan.

Scannern - guds gåva till PalMer

PalMer - allting går att modifiera :)

Ofeig

Warrior
Vore bra om man fick veta din e-mail då :)

"Gud är död" - Friederich Nietzsche
"Nietzsche är död" - Gud

Man Mountainman

Storsvagåret
Ett utmärkt initiativ! det värmer mitt hjärta! Jag skulle gärna hjälpa till, men blotta tanken får så mycket gamla sentimentala minnen att välla upp inombords, så att jag måste krypa ihop i fosterställning och grina.

/Dnalor, din finne på hornhinnan

solvebring

Superhero
Tjena! jag tar gärna ett exemplar, ty jag behöver verkligen en stadskarta- verkligen. Maila mig på, julgransjuice_666hotmail.com