Nekromanti Star Wars III-trailer sedd

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Tjena!

Tittade på Star Wars III-trailern nyss. Den finns såvitt jag vet bara på Star Wars egen fansajt, och man måste vara medlem för att komma in dit.

Trailern var bra, precis som de tidigare. Tyvärr har ju filmerna inte motsvarat trailerserna så det säger tyvärr inte mycket om vad som komma skall.

Inga överraskningar, alla känner till storyn vid det här laget: Anakin förleds av Palpatine, förråder Jedisarna, gör Padmé lessen, kämpar ner Doku (tror jag), blir chef för nån dödspatrull, mördar Jedisarna, kämpar mot Obi-Wan och sen blir han Darth Vader. Nånstan därinne i gröten blir Palpatine kejsare, galen och bisarr, och det utkämpas nått stort rymdslag som får RotJ-slaget att se ut som en picknick.

Bra trailer. Har inga större förhoppningar om filmen dock.

M.

DODswe4

Hero
Skulle gissa på att det är för mycket special effecter i denna, precis som 1&2 an, 4,5,6 är derimor mycket bättre då handlingen är det viktigaste.

Evil Peter

Hero
Den har funnits tillgänglig hela fredagen...

...och finns för allmän beskådning här (ganska stor).

Jag instämmer om att trailern är riktigt bra. Tror även att denna film har störst chans att kunna leva upp till trailern med tanke på hur mycket Lucas pratat om mörkret i denna. Men det återstår att se och jag har inte så väldigt stora förväntningar.

EchonCique

Hero
Dito

Filen landade på drygt 55mb och är riktigt .. bra.

Jag ser fram emot filmen som kommer göra serien komplett. Effekterna i trailern är bättre gjorda än de i de tidigare två från vad jag kan minnas, så denna gång kanske vi slipper dras med Jar Jar Binks-liknande komedi..

cogitare

Swashbuckler
Jag såg en trailer för SWIII på bio förra veckan tror jag. Så den måste kommit ut även för allmänheten gissar jag :gremsmile:

C.

Johan K

Gammal & dryg
På nått sätt så är jag ändock sugen på att se den här filmen, oavsett vad den får för kritik. Man ör ju liote av en såndär SW-fantast ju... :gremtongue:

Jag tyckte nog att den här trailern var bättre än de tidigare. Det är nästan så att jag skulle kunna överväga att se filmen på bio, men bara nästan.