Nekromanti Starchallenge 99.9%

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Så. Nu är det klart. Och kapitlen har börjat sändasöver till Rävsvans förlag där Krille kommer sätta det.

Mitt arbete består nu i att scanna in Stjärnkartor och fixa ihop tabellsamlingen samt fixa matreal till previewen vilket kommer gå ganska fort.

Så nu bör allt vara i rullningen. Förhoppningsvis kan spelet komma ut om ett par månader. Det går bra att reservera ex om man vill. Bara å messa. Troligen trycker vi 20 stycken.

Nu tänker jag avsluta det här 20 åriga arbetet med en rejäl fylla om jag ursäktas.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Vad kommer kalaset att kosta? [nt]

NT = No Text (Ingen text)

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Re: Vad kommer kalaset att kosta? [nt]

Jag vet inte än... Jag kommer inte göra en spänn på spelet så det blir bara fö trycket. I värsta fall kommer jag gå back för att sänka priset. Återkommer på Starchallenges hemsida som kommer upp snart.

DragonLord

Warrior
Har du någon address till hemsidan...?

Så man kan vara redo att kasta sig över ett ex.

Respekt iaf, var stolt. :gremcool:

/Pontus, klämmer ner på "ska köpa"-listan...

Muggas

Hero
Då vet man vad man ska önska sig i julklapp :gremtongue: (du hinner iofs inte trycka ex till dess, misstänker jag)...

... För övrigt är jag imponerad. Men sup inte för mycket nu, 20 års uppdämnt firande är farligt att släppa loss... :gremwink:

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Re: Har du någon address till hemsidan...?

Hemsidan kommer snart. Jag får hjälp med den och behöver förse Johanna med matreal. Just nu händer 1000 saker men matrealet går rätt fort att ta fram - ska försöka innan jul. Håll ut...