Nekromanti Starchallenge redigering vända 2

Niklas73

Skapare av Starchallenge
På allmänt inrådande har jag nu börjat strukturera upp mina kapitel så intrycket inte blir det röriga det var. Jag har också ändrat lite i läsflödet och det lilla jag hört har varit bra feed back. Jag har mejlat tidigare intressenter via gdocs att det är OK att börja läsa om man orkar och har tid.

Finns det folk som inte fått eller inte tidigare fått en inbjudan och i första hand vill läsa och kommentera redigeringen och flödet i innehållet/läsförståelse - ej korrektur - denna vända så hör av er här eller via PM.

Så här ser galaxens innehåll ut idag i korthet.

En guidad tur med Yzik tev Yagodha
Historien fram till nu
Vad händer nu?
Kaos

Galaxens 4 riken

*Stjärnvärlden
**Styre
---Underrubriker
**Galaktografi och demografi
---Underrubriker
**Militär aktivitet
---Underrubriker
**Kommunikation och teknik
---Underrubriker
**Särskilda händelser och platser
---Underrubriker

*Nyrike
**samma indelning

*Utkant
**samma indelning

*Nechropia
**samma indelning

Djupen - världarna mellan rikena
**Djupets namn
---Underrubriker

Varelser

Ordlista

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Eftersom det varit lite strul med gdocs för mig så lägger jag ut länken till dokumenten. Det innebär alltså att alla kan kommentera om de så önskar. Dessutom är min erfarenhet att det brukar generera mer läsare så:

Introduktion

Första sidorna till galaxen Solhem.

Läsförståelse och flöde är det jag önskar få feed back på i första hand. Det var ju sisådär första gången jag postade, stort tack till Olav och Saipent för bra kritik. Jag kommer uppdatera den här tråden då mer material finns. Just nu får jag också superb hjälpa av Telash som korrläser minutiöst men har nu även gett sig in i redigeringsläge. Tack!

Niklas73

Skapare av Starchallenge
En forumit gjorde mig uppmärksam via PM att det inte var möjligt att kommentera. Stort förlåt. Det är nu åtgärdat. Go nuts. Såga. Hylla. Jag hoppas på er feed back. Själv har jag varit helt borta från SC under veckan pga ansökningshandlingsskrivande (som är lika kul som det låter) men nu är jag tillbaka.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Yey, En Magnus Bergqvist har varit inne och givit kommentarer på en av texterna. Stort tack. Just nu är jag ytterst tacksam för all feed back för den är inte allt för stor.

Jag kommer lägga upp lite regler snart för de som hellre läser regler än värld.

Ulfgeir

Swashbuckler
Hmm, skumt, Googledocs verkar alltså inte hålla reda på hur den skall visa när jag skriver något. Jag ser mitt namn (Magnus) när jag är inloggad, men när jag korrade för Krank och var inloggad så dök det upp som namnet på mitt googlekonto (som är Shakespearewannabe)...

/Ulfgeir