Nekromanti Starchallenge

G

Guest

Guest
Hur går det med starchalleng? Någon som har koll... Tittade till på sidan men inte sett några uppdateringar på länge...

Hoppas det blir av... Sverige behöver ett Sci-Fi rollspel!

MVH
Lexx - På spellistan: Mussolini Headkick - No Sacrifice

ro83rt

Swordsman
Det är på gång. Beslutet om att ha illustrationer eller inte har dragit ut på tiden men nu är det bestämt att det blir illustrationslöst. De bilder som finns kommer upp på hemsidan. Det var iaf det sista jag hörde.

Saxifrage

Hero
Hmm... enligt hemsidan sägs att spelet kommer att tryckas i 20 ex, innebär det måhända att övriga intressenter kommer att kunna ladda ner spelet? Eller ska den exklusiva spelarskaran utgörs av de tjugo saliga? :gremsmile:

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Hallå!

Starchallenge är på gång. Krille sätter det men han har enormt mycket så han kan inte säga när det kommer. Då det är satt går vi i tryck o sen levererar vi.

Gällande 20 ex. Ja det är sant. Jag har ingen aning om efterfrågan. 10 ex är beställda än så länge. Kanske kommer efterfrågan gå upp då det släpps. Jag tror inte på en nerladdningsbar version - då skulle ju alla vänta tills det gick. Eller iaf nästan alla. Dessutom - vem vill skriva ut så många sidor? Det är nog billigare att köpa spelet tryckt.

Ni kan också ställa era frågor på forumet här: Rävsvans förlag - det är ju där spelet kommer ges ut. Jag är ledsen att jag inte svarat för än nu men jag har helt enkelt inte haft tid att vara här så mkt och inte kollat scifi forumet så mkt. F'låt.

Mvh

Niklas

Saxifrage

Hero
Medelvägen

Jag tror inte på en nerladdningsbar version - då skulle ju alla vänta tills det gick. Eller iaf nästan alla. Dessutom - vem vill skriva ut så många sidor? Det är nog billigare att köpa spelet tryckt.

Mellanalternativet är väl att man laddar ner en kopia, läser igenom det och sedan beställer en tryckt version om man gillar det och tänker spela det. Spela från en pdf är jobbigt, och att skriva ut det själv lär som sagt bli dyrare/bökigare än att köpa en tryckt kopia. Men det kanske bara är jag som tänker så.

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Re: Medelvägen

Noterat. Ska fundera på det. Starchallenge dröjer tyvärr då Krille är helt upptagen med Andra Imperiet just nu.