Nekromanti Starwars D20 soundtrack?

Eagle

Swordsman
Hej!

Har någon soundtrack till knights of the republic 2. jag tänkte ha det som bakgrundsmusik till Starwarsrollspelet.

Tyvärr inte, men om det är som i ettan är det bara att hitta mappen med ljudfilerna och döpa om dem till .mp3 och köra! Funkade som sagt i ettan men inte testat i tvåan.

Håller själv på att förbereda att spela "Harvest Feud" just nu.

Troberg

Sinister eater
Tyvärr inte, men om det är som i ettan är det bara att hitta mappen med ljudfilerna och döpa om dem till .mp3 och köra! Funkade som sagt i ettan men inte testat i tvåan.
Tvåan är ju bara några nya banor till ettans motor, så det är säkert likadant där.

Fast det strider antagligen mot användarlicensen att göra så, för de som bryr sig om sånt.

Fast det strider antagligen mot användarlicensen att göra så, för de som bryr sig om sånt.
Om du äger en kopia av spelet och behåller mp3:orna för sig själv skall det väl vara ok? Tror inte man bränns på bål i alla fall.

Troberg

Sinister eater
Om du äger en kopia av spelet och behåller mp3:orna för sig själv skall det väl vara ok? Tror inte man bränns på bål i alla fall.
Det är ungefär lika stort brott som att tjuvkika i julkalendern, och chansen att du blir upptäckt är minimal, chansen att det görs en rättssak av det är mikroskopisk och skulle du bli dömd för det så ska jag äta upp min egen fot.

Mao, praktiskt sett så är det fritt fram.