Mmm... jag har inte spelat så många olika karaktärer. Men då jag av naturen är grym(?) så gillar jag folk som bankar och slår hellre än de som står på avstånd och skjuter./images/icons/blush.gif
Min förkärlek för onda typer gör oftast mina karaktärer till rötägg... mer eller mindre...
Fast jag måste erkänna att det var mycket roligt att spela 86 årig mänsklig magiker /images/icons/laugh.gif
I vår nästa kampanj ska jag rollspela en 17 årig flicka som tycker om och sjunga och är av sorten "happy-go-lucky" ...får se hur det går, men det fungerar säkert fint /images/icons/tonguea.gif.
Men... fastän jag inte spelat så många karaktärer har de flesta haft ganska olika yrken, magiker är roligt, speciellt om man fummlar.
"Ledaren" i vårat rollspel är ganska så random, jag har aldrig varit ledaren i en grupp, och är ganska glad för det, fast i våra äventyr är inte alltid den smartasta som leder.
Den lilla textfilen är ett utdrag på min absoluta favoritkaraktär som fortfarande lever och frodas.
Gjord och spelad efter DoD 91. Om ni undrar "varför bastardsvärd" så är svaret enkelt. Han var den första karaktären jag gjorde och animegalning som jag är ville jag att han skulle gå runt med ett stort ballt svärd i en hand (kobold)./images/icons/wink.gif Observera att vi inte har någon maxgräns för hur uppbuffad en karaktär kan bli...
Pengagirig, pervers, vresig och ett mycket sjukt sinne för humor så är han väl inte alltför orginell (SEEEEEEEEEEE!!!!!!! JAG SA DET SJÄLV!!!! *poke SL*). Fast han är dock ändå min älskade lilla badass /images/icons/love.gif
/Sunnie- Det ekonomiska svarta hålet