Nekromanti Status på framtida moduler till EON.

G

Guest

Guest
Jag har sett att EON IV verkar vara någon som det arbetas med nu på sista tiden, vilket är roligt att höra. Tänkte dock ta tillfället i akt och fråga hur det går med andra efterlängtade moduler. Det är framför allt 3 böcker som jag skulle vilja få en statusuppdatering på.

- Det jargiska kejsardömet (Jargien)
- Damarien
- Västlandet

Av vad jag har förstått så var både Jargien och Damarien i slutskedet av att bli färdigskrivna, och Västlandet verkar det som Ymir skriver lite på hela tiden, men det skulle vara kul att höra lite mer exakt hur mycket som har hänt den senaste tiden. Jag vet inte hur ofta eller hur mycket tid som läggs ner på att skriva böckerna, men jag är medveten om att det är mer en hobby än ett jobb, vilket självklart gör att det tar lång tid att färdigställa. Men några ord om hur det går vore trevligt.

Hur lång tid skulle respektive författare uppskatta att det kommer att ta innan vi alla kan avnjuta böckerna?

Hrimfar

Veteran
Jag är också nyfiken på vad som hänt med ödesväven. Hade tänkt sätta igång med sylfens vrede igen och vill veta när jag kan tänkas avsluta kampanjen.

Poseur

Swashbuckler
En ny bok överlag vore ju underbart faktiskt :gremgrin:

Vilken som helst! (Förutom sylfens vrede då, visst den får gärna komma ut också, men vill ha en bakgrundsbok inte en kampanjbok)

♪♫♪♫Gimme gimme a Eon-bok after midnight ♫♪♫♪

/Poseur borde också skriva klart saker.

Fienden

Hero
Duncan said:
Själv vill jag ha lite kossor och grisar från Mundana Bestar.
Oh oh, jag kan ge dig en preview på ett monster som kommer vara med, inklusive stats! :gremwink:

... Om ms. Agnes inte glömt bort mig.

//Kraetyz, som förhoppningsvis får ett gratisex av Mundana Bestar

k7e9

Hero
Top 3 som jag vill se släppta:
- Nästa del i ödesväven.
- Schamaner.
- Mundana bestar.