Nekromanti stekpanna...

Eskil

Warrior
Kan du inte använda värdena för klubba eller något liknande vapen, det borde väl allt fungera någorlunda tillfredsställande.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Naug improviserar vilt.

Nu gör jag som jag brukar göra när jag är i en liknande situation. Jag improviserar vilt.

Stekpanna:
Hugg = ---
Kross = +Ob1T6
Stick = ---
BRYT = 13
SI = 1/1
Längd = 20-30 cm
Vikt = 1,5 - 2,0 kg (vår plättpanna väger 1,8 kg)

/Naug

The_shadow

Warrior
Re: Naug improviserar vilt.

så lägger vi till +2 i stick också... den har nämligen taggar fästade i botten...
det är dessutom en ambidextriös dvärg kock som använder den. :gremgrin: kan bli kul det här..

The_shadow

Warrior
Visualisera!

ni ser en fet flottig dvärg med långt skägg, i händerna håller han två stekpannor.
när ni tittar nogrannare ser ni att det sitter en massa taggar på undersidan av stekpannorna. dvärgen ser dessutom riktigt förbannad ut.

vad gör ni?

Re: Visualisera! (OT)

Köttar honom med mina två lyfalisvärd som flitigt används genom min unika stridskonst :gremgrin:.

Mvh Victor Palm...

...Som föredrar alver framför dvärgar.

WolmerX

Warrior
Re: Visualisera![OT?]

Inte på några villkor vill min fega rollperson stanna kvar hos den där lille vettvillingen så "jag" lägger benen på ryggen. Då återstår ju bara problemet med den låsta dörren och inte har man med sitt gamla hederliga dyrksett heller... :gremsmirk:

Nej! För alven råkade även ha en Serinenaé i fickan :gremgrin:, så han skjöt ett par pilar á 38 i skada innan han gick fram och styckade den hjälplösa dvärgen :gremcool:.

Mvh Victor Palm...

...Som bestämt kommer att fortsätta denna diskusion tills att antingen Skuggan ger upp, eller tills att en moderator låser tråden.

The_shadow

Warrior

hoppas verkligen inte att en moderator låser tråden...

dessutom missade du med bågen...samt att dvärgen lyckades perfekt med ett OB7 T6 slag mot undvika [avstånd].

Krille

Super Moderator
Släpp tråden

"...Som bestämt kommer att fortsätta denna diskusion tills att antingen Skuggan ger upp, eller tills att en moderator låser tråden."

Ett tredje alternativ inträffade just: släpp ämnet innan moderatorn (undertecknad) blir sur. Det är inte en bra målsättning att satsa på att en tråd ska låsas.