Nekromanti [STHLM] 17/4 Skall det vara så förbannat svårt att få sig en öl i denna stad?

Herr Nils

Veteran
I vanlig fall spelar vi på fredagar, men då en av spelarna nu tagit sig efternamnet Qusling och åkt utomlands på fredag så tänker åtminstånde jag sätta mig på Biskopens armar och dricka öl. De av er som nästan står ut med surmulna gubbars monologer kan ju dyka upp vid 19:00

Eksem

Champion
Jag är utkastad från mitt hem på fredag och är till på köpet ett fan av såväl sura monologer som öl, så jag dyker upp!

gizmo

temporary sunshine
Ja! Eventuellt lite senare, om jag inte får Maria, som du råkar känna, att prata med mig om Wilunds på BA.

Anarchclown

Swashbuckler
Lustigt nog sammanfaller detta med den vanliga forumsölen senast jag kollade. Det är möjligt att jag faktiskt dyker upp till denna tillställning.

anth

Vetefan
Självklart dricker vi öl på fredag!

Tyvärr har Bishops Arms själva bokat upp biblioteket för whisky-provning.

anth

Vetefan
Glöm inte bort att idag kan ni studera mänsklighetens förfall och lyssna på sura gubbar för det facila priset av en öl eller två eller,...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag kan inte lova att jag är sur. Men gubbe är jag. Och upp dyker jag.

anth

Vetefan
Dante;n86906 said:
Då får du väl hålla tyst och lyssna på oss som är sura då. :)

Ram

Skev
Dante;n86906 said:
Jag har hört att moderatorerna är partiska, har en maffia och genomgående har fula skor. Se där, nu är du sur. Uppdrag utfört, inget tack behövs. :wink:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Ram;n86913 said:
Jag har hört att moderatorerna är partiska, har en maffia och genomgående har fula skor. Se där, nu är du sur. Uppdrag utfört, inget tack behövs. :wink:
Japp. Vi har som policy att bara moderera de som bryter mot våra regler.

Nä. En kartell är vad vi har, ingen sketen maffia. (Och den omfattar alla Stockholmsforumiter – inte bara de rödgröna. För Stockholm är ju, oavsett vad Rulles kompis tycker, världens bästa stad.)

Ja, nu blev jag lite sur. Jag har ett par Dr Martens 3989 på mig just nu. De är genomgående snygga!

Ram

Skev
Dante;n86925 said:

Nä. En kartell är vad vi har, ingen sketen maffia. (Och den omfattar alla Stockholmsforumiter – inte bara de rödgröna. För Stockholm är ju, oavsett vad Rulles kompis tycker, världens bästa stad.)

Ja, nu blev jag lite sur. Jag har ett par Dr Martens 3989 på mig just nu. De är genomgående snygga!
Sådärja, då är du helt laddad för en öl med de sura gubbarna i alla fall. Hoppas ni får det trevligt, önskar jag kunde komma. :)

Korpen

Hero
Dante;n86925 said:

Nä. En kartell är vad vi har, ingen sketen maffia. (Och den omfattar alla Stockholmsforumiter – inte bara de rödgröna. För Stockholm är ju, oavsett vad Rulles kompis tycker, världens bästa stad.) (min kursivering: Korpen)
Kättare, det finns inga andra platser som förtjänar att kallas stad, det är antingen förvuxna termitstackar för människor eller byhålor.