Nekromanti [STHLM] Forumsöl, BA, fredag 18 okt

Vicotnik

Den onde
Staff member
Marco Behrmann said:
Skulle gissa på att jag dyker upp kring 19-tiden. Är det några hemliga kodord vid dörren?
Nix det är det inte. För att hitta oss så går man ner för trappen, rakt fram (bardisken på din högra sida) och sen sitter vi i ett rum precis bakom baren.

Eksem said:
Ja, man ber om "en stor stark tack".
Nu ska du inte vara elak mot dina medforumiter, minions får du där emot vara elak emot. :gremwink:

Eksem

Champion
:gremsmile:

Nåja, det RIKTIGA lösenordet är att man går ned för trappan när man kommit in, och sedan går man till ett mystiskt rum som ligger bakom baren, där det finns en massa bokhyllor och ett stort bord (jag antar nu att biblioteket är bokat).

anth

Vetefan
Kom ihåg att lösenordet ska vara minst 8 tecken långt, innehålla stora bokstäver, små bokstäver siffror och specialtecken - annars hackar vi dig och stjäl din öl.

Arfert

Facit
Vi har kundmingel på jobbet.. ölen är gratis, vilket underlättar, för jag har bara 430kr kvar till lön. Så jag kommer tyvärr inte.

anth

Vetefan
Jag har haft så mycket att göra att jag glömt att skriva här.
Jag hade jättetrevligt och det var ovanligt mycket rollspelssnack för att vara en forumsöl (annars brukar det mest snackas om allting annat än just rollspel).

Närvarande: anth, chrull, Eksem, Empiricus, Frater William, Garderner, Garderners minion, gizmo, Ithaqua, Ithaquas minion, Jarl, Korpen, Lu-kaazh, Lupus Maximus, Marco Behrman, Möller, Rob, Vicotnik.