Stormchaser
Veteran
(Skriver på mobil, så ha överseende med följande inlägg, det är även mitt första.)
Har nyligen flyttat till sydligare breddgrader pga jobb. Blev tyvärr tvungen att lämna min kära spelgrupp bakom mig i kalla Ume!
Då spelintresset inte lär avta söker jag nu nya följeslagare att äventyra med!
Är en erfaren spelare med ca 19 års spelande bakom mig (själv fyllda 30) Har en lätt böjning mörk grisodling och mörk magi. Gillar också att rollspela mina karaktärer så gott det går.
Så, söker nu relativt erfaren spelgrupp att sälla mig till.
Bor för närvarande i Södertälje, söder om sthlm. Men är självfallet villig att pendla om det skulle behövas.
(inte heller främmande inför mutande av spelledare med onyttigheter om så skulle krävas)
Jag finns på missingafool@hotmail.com
Hör gärna av er om ni har frågor// Johannes
Har nyligen flyttat till sydligare breddgrader pga jobb. Blev tyvärr tvungen att lämna min kära spelgrupp bakom mig i kalla Ume!
Då spelintresset inte lär avta söker jag nu nya följeslagare att äventyra med!
Är en erfaren spelare med ca 19 års spelande bakom mig (själv fyllda 30) Har en lätt böjning mörk grisodling och mörk magi. Gillar också att rollspela mina karaktärer så gott det går.
Så, söker nu relativt erfaren spelgrupp att sälla mig till.
Bor för närvarande i Södertälje, söder om sthlm. Men är självfallet villig att pendla om det skulle behövas.
(inte heller främmande inför mutande av spelledare med onyttigheter om så skulle krävas)
Jag finns på missingafool@hotmail.com
Hör gärna av er om ni har frågor// Johannes