Nekromanti [STHLM] Nördfika i helgen?

Storuggla

Champion
Någon som finns tillgänglig för en nördfika på Ritorno i helgen?

Storuggla, för en gångs skulle ledig

Eksem

Champion
Ich bin en gräsänkling i helgen och är därför extra kaffetillgänglig. I vilket fall på lördagen.

Lambi

Swordsman
Söndagen är lite tveksam men lördagen ser ljus ut. Det låter som en plan mao. Jag är, liksom Eksem, gräsis nästa helg.

/Fika-Lambi

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Men skit på dig dumuggla!

Jag är ju upptagen både lördag och söndag så det finns ingen anledning i världen att du ska anordna nördfika då.

Så fort jag vill fika då ba: »Nä, jag kör tååååg. Jag kan inte fika.« Å sen ba: »Nu ska jag kolla när Dante är upptagen och ska jag kalla till fika för att hämnas. Hihihihi!«

:gremmad:

Storuggla

Champion
"Så fort jag vill fika då ba: »Nä, jag kör tååååg. Jag kan inte fika.« Å sen ba: »Nu ska jag kolla när Dante är upptagen och då ska jag kalla till fika för att hämnas. Hihihihi!«"

Just så! :gremgrin:

Storuggla, fjutthämnaren

Bunny

Crazy like a fool
En fortsättning?

Jag är på en blixtvisit till Stockholm över helgen för att ta hand om lite praktiska saker. Grejen är att dessa praktiska saker ska tas hand om på lördagen - just då ni beslutat att träffas! Jag vill trots det hemskt gärna få chansen att träffa mina forumbekanta under visiten, så kan det inte tänkas vara så att ni har lust att dra vidare efter er fika? Säg... till en krog eller liknande? Säg i så fall "Ja! Strålande idé, Bearnie!" och ge, om du vill, förslag på en passande anrättning. Allt behöver inte beslutas här, utan jag kan ringa Storuggla när alla ni fikasugna är samlade på Ritorno och gå in på detaljerna då.

Bara ni är öppna för möjligheten.

Erik_N

Warrior
Verkar inte som vi blir så många, fast det är väl okej.

Ni får se till och se ut som riktiga rollspelare, annars kommer jag inte att känna igen er... Ta med en Monster Manual eller nåt. :gremgrin:

Lambi

Swordsman
Check.

Annars kan du ju känna igen mig från det här fotot från en urtid då jag var spänstig. Annars finns ett föga smickrande kort som några polare tvingat upp på nätet som du finner här.

Nu kan du inte missa oss. :gremgrin:

Lambi

Swordsman
DDM add-on?

Jag ska byta lite minis med Yyy via Bearnie på forumsfikat, och det kanske kommer någon glad minislirare dit.

Jag kommer ändå släpa runt på en väska så jag slänger ner 1 eller 2 200p-partyn, tärningar och kartor ifall någon piska mig i minis efteråt. Jag lovar dock inte att någon annan rycker tag i mig före och tvingar iväg mig på tysk pr0nmarknad, VM i plockepinn eller annat viktigt efter fikat. Ta gärna med ett band om Du känner för att lira. Du kan ju sms'a eller ringa mig på numret som jag kladdar in i min presentation om 3 min.

/DDM g33k Lvl 4, St4nD4rD g44k lvl 5, m4d 5Cien7I5t lvl 7

Edit: En polare fyller 30 imorgon, så det skiter sig. Hänger på forumsfikat och snackar skit men måste gitta(TM) sen.

/Lambi - Mannen med koll

Lambi

Swordsman
Tackar som fikar!

Tack för ett trevligt nördfika ni som var där. Ondska och mörker och allmänt skräp på er som inte var där. :gremelak:

kalcidis

Hero
Ribbit!

Giddammit! Oturligt att man var en vecka sen. Om någon vill ha mig där nästa gång det är en fika får man gärna slänga iväg ett meddelande så kan jag också försöka närvara.

Oink!