Nekromanti Sthlm, Uppsala till Roslagen

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Mitt förra försök gick åt fanders. Men om du som enligt tidigare efterlysning känner dig småintresserad och har tid över denna onsdag kväll. (då Westernfigurspel blev inställt senast) Då har du chansen att spana in vår grupp / delar av gruppen på Absolut spel och kanske till och med ta sig ett snack med oss i levande livet. Vi bits inte... vi skäller i alla falll värre än vi bits.

KL 18 på Absolut Spel i Stockholm, denna onsdag den 10 april.

Väl mött

DarkAngel

Veteran
KL 18 på Absolut Spel i Stockholm, denna onsdag den 10 april
mmmmm.... hade tänkt att du kunde sagt tidpunkten kanske 2 veckor innan mm så man hinner reagera..

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Gick ju inte för för två veckor sedan visste jag inte att spelet skulle äga rum. Jag var inte helksäker på om det skulle bli av förren i slutet av förra veckan och då visste jag inte heller om jag skulle kunna komma. För den delen, är du så säker på att du känner dig träffad att du skulle försökt dyka upp????

Jag kan säga såhär i alla fall, jag hade det roligt och spelade western figurspel. Trots att jag var försenad på plats (20 minuter) och trots att den ene av två figurer dog (en pinkerton herre som la ner hatten för gott efter att ha gjort heroiskt försök att hejda en skenande diligens, hoppat av den i farten - missat hoppet och hamnat mellan diligens och husvägg och därefter fått en äkta snygg träff i halsen och såsom följd därav avled ögonblickligen.) och den andra figuren (en förklädd pinkertondam (inte vet jag om pinkertons någonsin nyttjade damer) som slutade som paket och försåld av mexikansk bandit - hon när ett visst bitande hat mot sagde figur - till någon obskyr indianstam långt från all ära och redlighet) blivit fångad. Kul var det i alla fall.

Nästa tillfälle blir kanske den 1:a maj om absolut spel har öppet!!!!