Nekromanti Stjärnfödd, finns det några X kvar?

MadMax

Veteran
Hej. Jag var och letade lite här efter Stjärnfödd och upptäckte att allt om det verkar vara spårlöst borta. Jag skulle vara intresserad att se på det igen då det var säkert 10 år sedan jag spelade det.

Någon som råkar ha ett X som de skulle kunna lägga ut åt mig?

MadMax

Veteran
Jo, med länken du gav där så kom man in till flera länkar, just till stjärnfödd. Men problemet är att de inte funkar, eftersom sidan inte längre finns.

solvebring

Superhero
Coolt. Nu blir man ju nyfiken.

Vill också ha en PDF om det skulle visa sig att någon sitter på detta. Dvs. att jag uppfattade det som att spelet gavs ut gratis som dokument via Rollspel.nu, först och främst.

Unfair

Hero
Helt rätt Solve, det var först gratis tillgängligt här tills typ 2009 eller så. Jag har det på min dator hemma (tror jag) så kan ladda upp det när jag kommer hem.

Unfair

Hero
Hmm... Filen är 6.4Mb -bifogade filer här max 500Kb- så jag kan inte ladda upp den här på rollspel.nu (utan hjälp från tekniker etc). Och jag vet inte hur passande det är att jag laddar upp det t.ex. på min egen hemsida så jag avvaktar just nu. Hur tycker ni att jag ska göra?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
unfair said:
Hmm... Filen är 6.4Mb -bifogade filer här max 500Kb- så jag kan inte ladda upp den här på rollspel.nu (utan hjälp från tekniker etc). Och jag vet inte hur passande det är att jag laddar upp det t.ex. på min egen hemsida så jag avvaktar just nu. Hur tycker ni att jag ska göra?
Lägg i din dropbox och fixa shareable link?
Sprend?