Nekromanti Stockholm den 19:e maj?

Big Marco

Läskig
Finns det något intresse/möjlighet att träffas några coola rollspelare för en öl på någon pub? Jag och tjejen gör staden osäker.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Den Upplyste Despoten said:
Finns det något intresse/möjlighet att träffas några coola rollspelare för en öl på någon pub? Jag och tjejen gör staden osäker.
Ja, det vore trevligt! Jag skickar mitt telefonnummer i ett PM.

Gardener

Champion
Får man vara med även om man inte är cool, och knappt spelat rollspel på evigheter? Isåfall är jag på.

anth

Vetefan
Jag kan nog reservera den dagen för en öl eller två.
De senaste gångerna som jag druckit forumsöl har det varit i närheten av medborgarplatsen/söder - vilket är en trevlig del av staden.

Jag ser gärna att det blir ett ställe med utomhusservering om det skulle vara fint väder.

Då borde vi ha begränsat antalet ställen till ett hundratal. :gremsmile:

Hellzon

Långsamma Vargen
Dag eller kväll? Kvällen låter inte omöjligt, jag ska ändå till Stockholm i jobbet.

/Hellzon, inte så cool.

anth

Vetefan
Bestämde vi någon plats - eller anser ni att Stockholm är så litet att det räcker med att säga att vi träffas vid korvkiosken i city? :gremsmile:

G

Guest

Guest
Jag dyker eventuellt också upp - även om jag inte är en särskilt cool rollspelare. :gremsmile:

Big Marco

Läskig
Tyvärr har jag fått förhinder så jag får tacka alla för intresset - kul! Jag kommer nog åter huvudstaden om några veckor, då kanske det finns en ny chans?

anth

Vetefan
Är det någon som skulle gå på forumsöl - och i sånt fall vart tänkte ni gå?

(med tanke på vädret föreslår jag någon av uteserveringarna på medis)

Gardener

Champion
Verkade inte bli så mkt av det, men VD:n kom just in och sa åt mig att jag borde ta en öl i solen. Så jag kanske borde göra det. =) Drar mig mot söder nu iaf.