Nekromanti [Stockholm] Forumsöl 17/1

G

Guest

Guest
  • Eksem kommer att redogöra för sin tid på influensaruinens brant ackompanjerat av Gizmos afrikanska trumma.
  • Chrull kommer därefter att genomföra dramatisk högläsning ur sin roman "Fifty Shades of Jale". Efter detta kommer ingen vilja vara naken någonsin mer.
  • Spider Jerusalem kommer att hexameter förklara begreppet #yolo
  • Och slutligen så kommer anth själv, inspirerad av sin senaste resa till tropikerna, servera förfriskningar iklädd bastkjol

anth

Vetefan
Varför, när jag googlar "Ulf Adelsohn bastjkol", hittar jag bara denna bild?

Min första tanke var att Ulf skämdes så mycket att han gömt alla bilder - men så slog det mig att så fungerar inte världen.
Om någon gör något skämmigt så kommer det bara resultera att fler bilder publiceras.
Alltså blir min slutsats att andra inte vågar publicera bilder på Ulf i bastkjol. Beror det på att om vi skulle se dessa så skulle vi missa vårt SAN-roll och bli tokiga?

Nä, nu går jag och dammar av bastkjolen för att se om jag kan driva övriga forumiter till vansinne på fredag. :gremsmile:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag dyker upp och förevisar en ny uppfinning jag valt att kalla »skägg«.

chrull

Stockholm Kartell
  • Chrull kommer därefter att genomföra dramatisk högläsning ur sin roman "Fifty Shades of Jale". Efter detta kommer ingen vilja vara naken någonsin mer.

G

Guest

Guest
chrull said:
PURE GOLDEN GLORY!
Hah! Du är nog den första som faktiskt levererat vad som utlovats.

En karamell ska du få. En sån där hård och jävlig som mormödrar bjuder på.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
#yolo är för dumma hipsters vad Carpe Diem eller Tempus Fugit var för de gammla rommarna.

Exemple:
Då: Ego sum ​​agnus dei ire fumum venenum hederam, et videte dolorem meum pulmonem adepto alvos. #Carpe Diem
Nu: I'm gonna go smoke poison ivy and see if my lungs get a rash. #yolo

Dock ska det betonas att Rommarna inte använde twitter som i sidan twitter utan dom använde små barn som man höll i burar och endast släppte ut efter dom lärt sig meningen som man ville sända, sen sprang dom runt och skrek det tills att barnet fick tillräckligt många Downvotes(läs knivhugg). Detta var mycket lönsamt.

Det ser även ut som att jag inte kommer. Blir nog fast på jobbet.

anth

Vetefan
Närvarande: Anarchclown, anth, chrull, Dante, Dantes 3 minions, Eksem, Garderner, gizmo, Rob, Stövelkatten, Übereil.

Det blev lite Pathfindersnack, lite OSR-snack, lite RIFTS-snack, lite snack om pilbågar, lite snack om Romarna, lite snack om ^ och ¨, lite töbäck, nördwölf och tröja, lite snack om hårdrocksfestivaler, lite snack om hur rödhårigas genpool skulle motstå terrorattacker, lite exotiskt öl med mungobajs, lite bastkjol som hade ett par oväntade användningsområden, samt utdelande av rosor till bäst utklädde forumit - dock kanske inte i just den ordningen, samt att jag säkert glömt hälften av allt vi snackade om.

Har ni tur kanske det dyker upp bilder...