Spider Jerusalem_UBBT
Swashbuckler
Blir nog lite senare pga jobbet.
Mäh, inte en ända forumit förutom Lukas men eftersom du stavat namnet fel så räknas han inte. Lu-kaazh heter han.Dante said:Välbesökt tillställning. För närvarande är jag, Simon, Magnus, Lukas, Fredrik, Adrian, Tomas, Magnus, Joel, Rickard, Max, Jocke, Kathrin, Niklas, Jan Erik, Jonas, Fredrik, Jonas och Erik här.
Nu skrev han allas förnamn, och då är det faktiskt Lukas.Konrad Konvalj said:Mäh, inte en ända forumit förutom Lukas men eftersom du stavat namnet fel så räknas han inte. Lu-kaazh heter han.Dante said:Välbesökt tillställning. För närvarande är jag, Simon, Magnus, Lukas, Fredrik, Adrian, Tomas, Magnus, Joel, Rickard, Max, Jocke, Kathrin, Niklas, Jan Erik, Jonas, Fredrik, Jonas och Erik här.
Jodå jag vet. Det var ett kvalificerat konkelskämt jag försökte mig på där bara.Lu-kaazh said://Lu-kaazh som är samma person som Lukas
Jag var ju inte alls där...Dante said:Välbesökt tillställning. För närvarande är jag, Simon, Magnus, Lukas, Fredrik, Adrian, Tomas, Magnus, Joel, Rickard, Max, Jocke, Kathrin, Niklas, Jan Erik, Jonas, Fredrik, Jonas och Erik här.
Nästa gång ska vi anordna en forumsöl för alla forumiter som heter Erik.Übereil said:Jag var ju inte alls där...
Übereil
Ja! Bästaste forumölen EVAR!anth said:För övrigt måste jag säga att det var sjukt kul i går - först att vi lyckades klämma in 25 forumiter i ett rum avsett för 12, sen att det är forumsölsrekord (med råge!), sist alla sentillkomna forumiters ansiktsuttryck av total misstro av att se så många forumiter samlade på samma ställe.
AWESOME helt enkelt.Dante said:Ja! Bästaste forumölen EVAR!anth said:För övrigt måste jag säga att det var sjukt kul i går - först att vi lyckades klämma in 25 forumiter i ett rum avsett för 12, sen att det är forumsölsrekord (med råge!), sist alla sentillkomna forumiters ansiktsuttryck av total misstro av att se så många forumiter samlade på samma ställe.
You is suck!Sapient said:Well, jag uteblev på grund av ett hastigt anfall av oplanerad sömn.
I is so! Oh, how I learn not to suck?Dante said:You is suck!Sapient said:Well, jag uteblev på grund av ett hastigt anfall av oplanerad sömn.
Ja, chrulls ansiktsuttryck var obetalbart. Ruskigt rolig träff i övrigt. Bättre röj än preGothcon-pubarna.anth said:För övrigt måste jag säga att det var sjukt kul i går - först att vi lyckades klämma in 25 forumiter i ett rum avsett för 12, sen att det är forumsölsrekord (med råge!), sist alla sentillkomna forumiters ansiktsuttryck av total misstro av att se så många forumiter samlade på samma ställe.
Chrulls ansiktsuttryck är alltid obetalbart.Han said:Ja, chrulls ansiktsuttryck var obetalbart.