Nekromanti Stockholm...igen!

Gurrasthlm

Veteran
Jaha ja ja, nu gör man ett nytt försök ---

Efter 2-3 försök att ansluta eller skapa en grupp spelare i en relativt ny stad börjar man som smått att ge upp. Ofta kommer vi inte längre än till anmälan av intresse - men som F.d inbiten spelare vill jag prova igen.

Sökes (omgående!) - Spelgrupp i stockholm med omnejd. Om jag får ställa krav så skulle det vara att Ni är över 20 (nåja, inte såå noga) OCH att ni spelar relativt ofta (typ 3 gånger i månaden)

Jag är 23 år gammal. Spelar allt (ey, är extra svag för warhammer och vampire) Men regler och tärningar är inte så noga - ett skönt gäng och bra stämning är det som räknas.

Med lite tur så dimper det ner ett mail eller mess i dagarna.
Nu ska jag hålla tummarna och börja fila på efterlängtade karaktärer :)

Tjo! // G.

Ghoulz

Swordsman
Tjena

Jag bor i Södertälje, efter helgen i Handen... intresserad? Kan antagligen mönstra en grupp på fyra spelare (med dig och mig) åtminstone. Vill du sl:a eller bara spela?

Satan

Veteran
Jag är jävligt intresserad av någon form av rollspelande i Sthlmsområdet, hyser ett stort intresse för fenomenet rollspel och har lirat i ca 4 år. Problemet är att jag knappast möter någon av dina krav. Jag är blott 17 år och saknar även jag spelargrupp, men två är flera än en iaf. Vill hävda att jag är rätt erfaren vad gäller rollspel, kanske inte regelmässigt men jag kan nog föra mig någorlunda i de flesta situationer(eller nåt...). Bor i norrort förövrigt. Om vi lyckas få tag på ett par-tre st. så är det bara att köra igång som jag ser det. Kan du SL:a förresten? Jaja skitsamma, det vore hursomhelst jävligt kul att komma igång med nått, gärna DoD eller mutant eller vad fan som helst vid närmare eftertanke. Hör gärna av dig inom en snar framtid.

Vobiscum Satanas

Satan

Veteran
Jag bor i Sollentuna, vill gärna haka på om möjlighet finns. Vilket rollspel talar vi om förresten?