Nekromanti [Stockholm] Spelare sökes till Dark Heresy, Vampires the Requiem och ev något mer.

aldaron

Veteran
Vi var 4 killar som spelade regelbundet, men nu har tyvärr 2 flyttat och vi är för få för att fortsätta.

Finns det några killar eller tjejer i Stockholmsområdet som har lust att spela 1-2ggr i månaden? Vad vi spelar beror på vad alla helst kör. Jag är en van spelledare när det kommer till DH och VtR.

Både jag och min vän är 31 (över 30.. ser så gammalt ut när jag skriver ner det) och har jobb, så det är helger som gäller för spel, gärna hemma hos någon av oss så man kan fixa mat tillsammans :)

Ecleptomania

Veteran
Vart i Stockholms området? Jag är själv belägen i Stockholm och letar just nu en ny grupp som jag kanske kan spela med, möjligtvis också spelleda med vid tillfälle. Jag är van Vampire spelare och uppskattar både VtM och VtR, har dock aldrig fått vara spelare i en VtR värld så det skulle uppskattas massor.

aldaron

Veteran
Ecleptomania;n42503 said:
Vart i Stockholms området? Jag är själv belägen i Stockholm och letar just nu en ny grupp som jag kanske kan spela med, möjligtvis också spelleda med vid tillfälle. Jag är van Vampire spelare och uppskattar både VtM och VtR, har dock aldrig fått vara spelare i en VtR värld så det skulle uppskattas massor.

Hej!

För tillfället blir det i Fruängen, men snart har vi en lägenhet i centrala stockholm fixad (min vän flyttar snart). Var i sthlm är du belägen?

VtR kan ordnas, vi tänkte börja om från början. Jag har varit spelledare för det rätt mycket, men han jag brukar spela med är rätt ny på det.

RasmusL

Champion
Tjaba! Vill ni komma och pröva på spelledarlösa dramaspel i Midsommarkransen någon gång så är ni välkomna!

RasmusL

Champion
...och kom på flusmpelsgrillen i Norrtälje om ni är sugna, massa bra lirare som ska dit!