Har ni någon gång varit så febersjuka att ni hallucinerat och dagen efter vaknat upp så kärnfriska ni undrat om allt var en dröm och om ni ens varit sjuka?
Så känns gårdagens forumsöl när jag ser tillbaka på den.
Mitt starkaste minne från forumsölen är Silent Bob, iklädd ett åtsmitande laxskinnsfodral, rökande en bamse-joint och funderandes på om han ska sätta på, gifta sig med eller döda Eksem för att denne inte sett Dogma; samtidigt som Vitulv simmar runt bordet iklädd hajkostym.
Var Silent Bob där? Var Vitulv där? Var ens HODOR där?
Eh, jag tror inte ens att vi diskuterade HODOR i går.
Men hade vi diskuterat HODOR hade vi sagt HÖDÖR och Dante hade hävdat att det var en lokal fiskart i Västerås, chrull hade ringt sin estniska fiskdam och frågat hon kan göra skinn av den och Stövelkatten hade garvat samtidigt som han pissade på den.
Vet ni förresten vad man får om man googlar på tomtaland, utvecklingsstörd, rullstol, blixtnedslag och död häst?
Inte vi heller.
Närvarande var anth, Owlbearpig, Garderner, Stövelkatten, Eksem, chrull, chrulls minions, Dante, HOD... eh, jag är ganska säker på att det sista där var en hallucination.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.