Nekromanti [Stockholm vecka 50] Låt Världen Brinna

RasmusL

Champion
Dear C,
She is gone. I don’t know where she is at. The emptiness gnaws at my insides like a cancer. I have to find her. You can’t stop me, so don’t try. Only this is certain: Everything is fluid now. Brother, you will never see me again.
Love,
P.E.

P.E. has risked it all to find Q. Reality itself is at stake. The foundation of the world is slowly crumbling. The city smolders beneath his feet. His heart is at the breaking point.
“Let the World Burn” is the story of how a young man’s quest for love leads to the world’s destruction. In the game the players will build a world and slowly let love’s destructive powers bring it down. It is a poetic tale examining love within a strange but still recognizable present, where one person’s defiance ends up tipping the scales. The gap between the knowledge of the player and the knowledge of the character drives the immersion, because the Woman is not real but the characters will never realize that. The players will play P.E, the best friend O.D., the dead brother C., what is left of Love, and the creating power of Destruction. Genre: Dystopian love story

Nästa vecka kommer vi att spela min spelledarlösa bordsrollspelsanpassning av Peter Fallesens lajvscenario Let the World Burn i Midsommarkransen och det finns plats för en, kanske två spelare. Vi snackar konstnärligt frisläppt, lätt pretentiöst och surrealistiskt spel med fokus på känslan, dramat och reflektion över det egna varandet. Vi spelar troligtvis måndag eller tisdag kväll, skriv här eller skicka PM om ni känner att det här är helt rätt grej för er!

RasmusL

Champion
Alltså, serri, inte ens EN prettolirare i STHLM? wrnu ä smaaalt och helt inriktat på trad och osr...

anth

Vetefan
Uj! Jag som trodde den här tråden handlade om nattens kravaller... :)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19980146.ab

OK, mer on topic:
- Vilken utrustning börjar man med?
- Vilka regler använder ni för tjuvens backstab?
- Vilka spells får trollisen börja med?
- Hur mycket skada gör burning oil?
Nähä, det var tydligen inte heller on topic... :)

F'låt. Kunde inte låta bli.

RasmusL

Champion
anth;n55916 said:
Uj! Jag som trodde den här tråden handlade om nattens kravaller... :)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19980146.ab

OK, mer on topic:
- Vilken utrustning börjar man med?
- Vilka regler använder ni för tjuvens backstab?
- Vilka spells får trollisen börja med?
- Hur mycket skada gör burning oil?
Nähä, det var tydligen inte heller on topic... :)

F'låt. Kunde inte låta bli.

;)

RasmusL

Champion
Rackarns! Jag hade fullt gäng men nu avhopp! Någon som är sugen på ett asballt förberedelselöt friformsscenario av den pretentiösa skolan ikväll?