Nekromanti Stockholmsforumsöl! …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Eftersom detta mycket viktiga inlägg ligger inbakat inuti en annan tråd passar jag på detta fräcka vis på att göra er uppmärksamma på det. (Nu är det meningen att ni ska klicka på ovanstående länk.)

Var där eller bli hexagonala!

Dante

Staff member
Amen guuuu …

… vad du var petnoga då!

Nä, tack för påpekandet. Nu funkar länken.

Korpen

Hero
Re: Stockholmsforumsöl! …

...dagen innan gåsen!!!!!
Kan tyvärr inte komma, har idiot mkt att gör då..

Lambi

Swordsman
Lambi anländer kring 20-20:30

Ska äta lite mat hos min fader innan. Drick inte upp all öl stället har innan jag kommer dit.

Finns viss risk att min flickvän tittar in på lite nördsightseeing också. En underskattad hobby. :gremtongue:

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Jag har verkligen inte råd!

Men ja, jag måste ju dyka upp. Bara för att ni är sådana mysiga killar!
Räkna med mig från 20 eller så.

- Vulf

Storuggla

Champion
Jag har inte råd att dricka öl, än mindre att faktiskt ta mig till platsen i fråga. Nu menar jag inte det som att jag prioriterar hyran framför öl, utan jag har verkligen inte råd. Jag kan dricka en burk cola från pressbyrån, det har jag råd med. Sen tar pengarna slut.

Storuggla, stolt men dum

Basenanji

Postd20modernist
Jag kommer!

Men jag ska inte prata om frijazz den här gången! Lovar! :gremlaugh:

Däremot kanske jag har lite skvaller om en av forumets mest omtalade bannade forumiter...

Just det, spännande va?!

Kom loss nu alla coola rollspelare i sthlm- vi ses på Wirsan!

/Basenanji

Johan K

Gammal & dryg
Man får väll säga iaf grattis på födelesdagen iaf !!
Synd att man inte kan vara närvarande fysiskt, men komemr iaf vara med er i tankarna & taen virtuell öl ! :gremgrin:

/ Johan K, som vilar upp för en polares fest..

Anders Åstrand

Swordsman
Lägesrapport

På västfronten intet nytt. Böghoran Rising (som inte bara säljer stjärt gratis, utan även kan tänka sig att betala 20 riksdaler för att få göra det) följde inte helt oväntat med Vitulv hem. Dante följde inte med sin fru (som förövrigt visade sig vara min flickvänns syslöjdslärare från högstadiet, något som enligt Vitulv var ett tydligt tecken på att de haft sex.) hem, men kom troligen att hamna i samma säng som henne ändå, såvida han inte somnade på toaletten det vill säga. Jag har ägnat förmiddagen åt att plocka bort stearin från mina kläder efter Herr Nils tydliga demonstration i attacksläckning av ljus och Basenanjis skvaller var smaskigare än vad någon av oss kunnat ana, hade ni vetat vad det var hade ni alla önskat att ni vore där.

Tack för en trevlig kväll grabbar, trots att ni fegade ur lite väl tidigt.

Peace

Dante

Staff member
Tack (eller nåt) …

Tack till alla som dök upp på Wirströms och försåg mig med en strid ström av gratis öl.

Vilket förstås ledde till att undertecknad blev alldeles för yr i mössan för sitt eget bästa men ändå hade sinnesnärvaro nog att åka hem innan det gick helt över styr.

Tack Herr Nils för Ars Magica (nu ska jag väl äntligen få mina gubbar gjorda) och tack Basenanji för punkboken (som dessvärre visade sig vara en sån klockren present till mig att jag redan ägde den – men tanken var mycket god).