Nekromanti Stockholmslunch 9:e januari

Feuflux

omjonasson.se
Som trådtiteln antyder så kommer jag att ha möjlighet att intaga lunch i Stockholm den 9:e januari, och det skulle vara trevligt om jag kunde göra det med någon/några forumiter.

Som det ser ut så kommer Malin att möta upp med väninna 11:30-ish vid Slussen-krokarna. Så det är önskvärt att hålla till där i närheten.

Vill du rädda mig från en tjejlunch med inredningsprat, tveka inte! :gremsmile:

Basenanji

Postd20modernist
Vilken bra idé. Runt Slussen finns det hur många ställen som helst och populärt vid den tiden på dagen är att äta brunch*. Jag tycker att vi ska kolla in ett bra brunchställe (kanske Mosebacke?) eller liknande.

Vore ju jättekul att ses hela stockholms-varulvsgänget.

Om inte annat ses vi två, Feu!

Kul!
/Basenanji
* Nu låter det som att jag är ute och äter brunsch var och varannan lördag. Självfallet inte, jag försöker bara imponera på varulvskungen. Men Mosebacke är juste med både god mat och god jazz.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag hoppas på att kunna dyka upp, men vet ännu inte hur den 9 ser ut för min del.

Feuflux

omjonasson.se
Liten justering

Hej igen

Liten justering angående vart jag dyker upp. Det är Skanstull och inte Slussen (som jag drömt eller nåt) som gäller. Men vad jag förstår så är det inte långt mellan dessa platser så min förvirring ska väl inte ställa till för mycket.

Så 11:30-ish vid Skanstull och 13:30-ish måste ni lämna tillbaka mig i samma skick som ni fann mig.

Basenanji

Postd20modernist
Glömde almanackan

Alla vanliga människor vid sunda vätskor brukar ha förstånd nog att kolla sin almanacka (eller Iphone heter det väl nu'förti'n?).

Jag blev dock lite väl entusiastisk och hoppade över det ledet. Jag kan inte där på lördagen. Jag ber om ursäkt för detta!

Men nästa gång tillfället uppenbarar sig hoppas jag att vi ses, Feu&andra!

/Basse

Möller

Hubert Hortlax
Vicotnik said:
Jag hoppas på att kunna dyka upp, men vet ännu inte hur den 9 ser ut för min del.
Du ska ju spela med oss! Därav kan inte jag heller dyka upp. Synd.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Möller said:
Vicotnik said:
Du ska ju spela med oss! Därav kan inte jag heller dyka upp. Synd.
skrev detta innan jag åkte till fjällen, detta var innan Spelmötet planerades in. Så jag dyker inte heller upp på lördag för att äta lunch.

Storuggla

Champion
Jag har kört gustavsbergsbussen två gånger redan idag, så jag ska nog inte gå utanför dörren... :gremsick:

Storuggla, på sin lediga dag också