Nekromanti Strängnäs, Eskilstuna, Södertälje med omnejd

Eddie Hiscoke

Veteran
Jag har nyligen flyttat till Strängnäs och undrar om det finns några spelare som söker GM eller GM:s som söker spelare i trakten?
Strängnäs ligger lite för långt från Stockholm för att jag skall kunna fortsätta spela lika ofta med den gamla kretsen, men Eskilstuna, Södertälje Nykvarn mfl ligger inte långt härifrån (kanske tom Västerås är möjligt). Jag har både spelat och lett sen tidigt på 80-talet och provar mer än gärna på nya spel. Favoritspelen just nu är CoC på skräckfronten, WHFRP få fantasy och lite hederlig gammal Traveller på SciFi hörnet.
Hör av dig till pod69@telia.com eller svara direkt här i forumet.

Rising

Vila i frid
Så vitt jag vet är det rätt dött i Strängnäs nu för tiden. Strengnensis har fortfarande någon lokal i staden (med ett exemplar Svarta Madonnan, som jag skall sno någon gång när jag har vägarna förbi) men de heter inte Strengnensis längre, och de spelar bara tabletop och jag vill inte påstå att någon där är särskilt erfaren rollspelare.

Kolla istället i Eskilstuna. Om någon av Bagins Brödraskap, Belone Belone eller Betong finns kvar, så är de givna tips. Jag har ingen aning hur man kollar upp dem, men Sverok har väl föreningar listade på sin hemsida? Försök där.

/Riz

Eddie Hiscoke

Veteran
Det händer en hel del här om vi lyckas bli några fler!
Har redan fått upp leads på ett par spelare till i Eskilstuna, och vi skall ha vår privata minikonvent här hemma under November.
Har en kampanj i Warhammer Fantasy RPG på G, och lite midellbyggande på gång också.