Nekromanti Stridshäst & Ridhäst

Ymir

Liten kantbaron
Är det bara jag som tycker att det är konstigt att stridshästen, när ridhästen enligt texten är mera uthållig, rent regletekniskt är precis lika uthållig som denna?

Personligen bryr jag mig noll om detta, men jag tänkte att alla ni regelbögar borde ha noterat och irriterat er på ovanstående faktum.

- Ymir, funderar på att starta ett litet stuteri nånstans och föda upp ridhästar med UK 11 :)

Dranvar

Veteran
äh,vem bryr sig förutom regelbögar som du nämnde, Om Kalle vill leta upp det här i sin regelbok med märkta sidor och inplastad, mint condition etc.Tummen upp det är dags att starta en revolition emot meningslösa inlägg som t ex, Oskar ligger och blöder.. Oskar har den och den blödnings takten sa han kommer att blöda ihjäl inom 3 minuter om han inte tas hand om, men "regelbögen" som har laggt in inlägget har hittat ett kryphal och hackar som vanligt pa Neo Games produktioner etc. En viss person vid användar namnet Krille sätter igang en förbannad diskussion eftersom han alltid skriver för Neo Games sida, men heder at det sant uppskattar jag och tycker att han skall fortsätta med detta. Men vad det hela kommer att urarta sig i är att det blir en förbannad massa smutskastning och vad som händer är följande:
1. Det blir femti elva inlägg emot Krille eller den andra inläggaren
2. Man tappar konceptet för hela ideen, precis som jag gjorde nu.

Ymir

Liten kantbaron
Re: Meningslösa inlägg

Du anar inte hur rätt du har. Meningslösa inlägg borde verkligen förbjudas. Detsamma gällder dock direkt idiotiska inlägg, något jag tycker det här forumet kryllar av. Jag skall faen ta och börja idiotstämpla folk snart....

- Ymir, börjar på allvar fundera på Idiotstämpeln

Supervisor

Veteran
Intressant.
När mina aningen koboldiska medspelare får ett riddjur som Föremål på bakgrundstabellen så ska de ha en stridshäst...!

Fult, tycker jag. För övrigt är min RP hatad av alla djur så något ridande blir knappast av...
Å andra sidan är det en veteran med 15 i Marsch. Jag ska allt fråga spelledaren om jag kan ta bort
denna jobbiga nackdel med hjälp av en magiker. Alternativet blir att sitta och åka på en kärra efter hästen
(bra motivation för pållen att röra sig snabbare också!)

[color:green]Supervisor</font color=green>

Ezping Orm

Hero

Har du någonsin funderat över dina egna inlägg.. vissa skulle nog kunna tänka sig att anse dem både idiotiska och meningslösa.

Ezping Orm

Ymir

Liten kantbaron

Jag skriver mina inlägg primärt för att jag så desperat vill #1: ha något att snacka om, #2: vinna en diskussion över Krille, #3: klaga rent allmänt och #4: visa hur bra, överlägsen och elajt jag är. Således är mina inlägg kanske både idiotiska och meningslösa (och perversa, ibland), men så länge jag själv inte tycker det så är det tamejfan lugnt. Det är trots allt JAG som klagar, inte nån annan, och således har jag klagomålsmässig immunitet.

- Ymir, tänker faktiskt börja dela ut idiotstämplar nu

Johan K

Gammal & dryg
Inte för att jag heller bryr mig direkt.
Men den största skillnade mellan vanlig häst & stridshäst är väll att stridshästen är större, starkare, explosivare och att den inte stirrar upp sig när det kommer till strid. Den "vanliga" hästen bör väll vara uthålligare på längre sträckor.

[color:purple]Alea Jacta Est !</font color=purple>

Rach

Veteran
jag håller med till 100%
men jag tror att efter som att rid hästen är typ till alla bönder så blir dom uthålligare än en strishäst..
/Rach