HELVETTE!!! FAN!!! SKIT!!! jag tryckte på 'rensa formulär' efter att ha skrivit MASSOR av text!
varför finns den knappen där? DÖÖÖ!!!
en kort återgivning av vad jag skrev:
nej, det finns inga pansarvagnar. varför det inte finns några pansarvagnar är nog för att det är dyrt och att rika gubbar inte vill spekulera i krig där de kan förlora allt de äger och lite till. Det som liknar pansarvagnar mest är nog belägringsmaskiner, och vad jag vet så finns det inga regler för sånna. Jag tycker att ni ska hitta på egna regler, och inte vara så helvetiskt regelfixerade! Dessutom bör man inte spela härförare, eftersom det inte är lika roligt som att spela fattig skurk med 7 i heder och 10 i lojalitet som kommer från gnaar muur (stava?) och blir insnärjd i ondsinta äventyr som inkluderar att bli nerlurad av en häxa i ett träsk och där hitta en död gud som tvingar iväg en på elaka äventyr där hela mundanas framtid ligger i potten (och man får inget för besväret!). Det är tusentals gånger skojigare, och inte lika fantasilöst som att spela medeltida härförare på ett tråkigt slagfält. Varför ska alla spela gubbar som ska vara bäst? Jag spelar mycket hällre en usel 'ond' tjuv som inte har ett attribut över 15. Det är skojigt! Det är rollspel!!!
Smaffy är jag. blä.