Haha! w00t! w00t!
Hmm.. Många läckra värden där..
Vad säger du, borde det finnas ungefär 20 mätare, eller ska alla forumister få ha egna, individuella värden? (Lite sådant stuk kör vi i
Staden, där man kan ha till exempel Ångest, Raseri, Heder.. Men man väljer vilka värden som gäller helt fritt.)
Å andra sidan så låter "förvirrningsmätare" som något som borde vara med.. Såvida man inte vill hålla det enkelt.
Nå, här kommer lite Zaphodkort:
Bli kär i: Zaphod blir kär i ett annat kort (idé, formulering, person), och blir dubbelt så bra på utspel mot detta. (Eller hälften så bra, om han måste dissa det.)
Poesi: Zaphod gullar sig, och förbättrar ett annat kort (idé, formulering, person) men ökar samtidigt Förvirradnivån på alla med ett Poesivärde under 5. (Egentligen borde det finnas en massa poesikort för Zaphod!
)
Knasig: Zaphod knasar sig, och höjer förvirradnivå med 2 för alla andra. Men ur allt prat om prinskorvar kan något komma -Dra ett slumpmässigt kort och spela ut det genast. Ifall det inte går att spela ut, kassera det.
Djurritarklubben: Zaphod sätter sig och ritar ett djur. Alla forumister blir gladare. (ööh)
Hjälper Till: Zaphod är snäll. +1 på.. öh.. kortet.
Äsch, det var allt jag kunde komma på nu.. Kommer på en massa kort för andra, men de vet jag inte om jag orkar börja skriva på.. Dessutom, ifall jag börjar skriva på någons så måste jag komma på alla andras också, inte sant?
Äh, ni ska få några till iallafall.