Nekromanti Sugen på att testspela ett Gothcon äventyr?

Halloj!

Jag ska arrangera ett litet äventyr till nästa Gothcon och jag skulle behöva testspelargrupper till det äventyret så att jag vet att det går att spela på 5 timmar och att allting fungerar o.s.v. Jag söker även spelledare till äventyret så om ni ska till Gothcon nästa år och har lust att spelleda så kan ni meddela mig. :gremgrin:

Ifall du är intresserad så kan du mejla mig på: BJHAN003@edu.stockholm.se så får du veta mer.

P.S: Äventyret är inte färdigt ännu, men det beräknas vara färdigt om ungefär en månad. :gremsmile:

nicole

Warrior
jag kan nog få ihop ett gäng med DM som provspelar, men då behöver jag lite mer info...Tid vi ska ansätta och antal spelare

:gremgrin: Vad bra! Det jag vill inte avslöja för mycket här på forumet. Men äventyret är ett skräck/thriller äventyr och det utspelar sig på ett tidigt 1980-tal. Äventyret kommer att använda Call of Cthulus regler (det gör inget om du inte har spelat det förut, det medföljer en regelförklaring), men det kommer inte att utspela sig i det spelets spelvärld. Det är fyra stycken rollpersoner och äventyret ska ta högst 5 timmar. När det gäller förberedelser så kan det vara nödvändigt att göra en liten "efterforskning" innan du (eller vem som än ska spelleda) läser igenom äventyret. Då kan vissa saker bli mera förståliga. Mer vill jag nog inte avslöja här (Jag är lite paranoid *tittar över axel för att se så att ingen står bakom mig* när det gäller mitt äventyr) Låter det intressant eller börjar du ändra dig? Vill du att ska ska skicka ett mejl med lite mera info?