Eva Florén
Swashbuckler
Slog av en slump på programmet supernördarna och fastnade vid det. Mycket beroende på namnet och ja, att jag faktiskt hyser en viss förkärlek för nördar... framför andra saker som tex sportfånar och liknande. Vi har ju haft diskussionen om nördar och vad nördar är här förut... men bland deltagarna på rollspel.nu måste ju finnas Supernördar?!?
Jag menar, det verkar inte riktigt möjligt att ett program som heter så inte har någon rollspelare med sig eller?
Vad jag är ute efter är alltså:
Är någon av de deltagande i programmet Supernördarna också deltagare här på rollspel.nu?
Håller ni som sett programmet med om programmets definition av nörd?
Finns det inga kvinnliga nördar?
Är det nördigt att ha som hobby mor och systrar?
Bara några frågor som blossade upp i mitt huvud... som jag önskar jag hade svaret på. Hittills tycker jag i alla fall inte att deras definition är rätt...
Jag menar, det verkar inte riktigt möjligt att ett program som heter så inte har någon rollspelare med sig eller?
Vad jag är ute efter är alltså:
Är någon av de deltagande i programmet Supernördarna också deltagare här på rollspel.nu?
Håller ni som sett programmet med om programmets definition av nörd?
Finns det inga kvinnliga nördar?
Är det nördigt att ha som hobby mor och systrar?
Bara några frågor som blossade upp i mitt huvud... som jag önskar jag hade svaret på. Hittills tycker jag i alla fall inte att deras definition är rätt...