ok, jag börjar med lite beröm. Codex sida är snygg, går snabbt att ladda och välstrukturerad.
det usla: jag beställde en PRen på COdex i slutet av Januari.
den femte feb dimper det ner i inboxen: pren bekräftad.
ooo tänker jag, jag hinner säkert få nr sju (om jag minns rätt stod det en del om sjuan på codexwebbsidan ungefär då... nu är det snart slut på april och jag har inte fått ett enda nummer!man kan faktiskt tänka sig att om man kommer ut med sex nummer per år blir det ett nummer varrannan månad... pröjsar man 110 spänn för sex mnummer i januari ska man inte behöva vänta in i april och gudvethurlänge till på sitt första nummer....
ps som en liten schysst ersättning för mitt lidande får ni gärna erbjuda mig att ni skickar mig SJuan gratis.../images/icons/laugh.gif
men seriöst när kommer nästa nummer? VILL HA!!!
Fogge -Som känner att han väntat länge nog!
Jag vet att jag har rätt!
det usla: jag beställde en PRen på COdex i slutet av Januari.
den femte feb dimper det ner i inboxen: pren bekräftad.
ooo tänker jag, jag hinner säkert få nr sju (om jag minns rätt stod det en del om sjuan på codexwebbsidan ungefär då... nu är det snart slut på april och jag har inte fått ett enda nummer!man kan faktiskt tänka sig att om man kommer ut med sex nummer per år blir det ett nummer varrannan månad... pröjsar man 110 spänn för sex mnummer i januari ska man inte behöva vänta in i april och gudvethurlänge till på sitt första nummer....
ps som en liten schysst ersättning för mitt lidande får ni gärna erbjuda mig att ni skickar mig SJuan gratis.../images/icons/laugh.gif
men seriöst när kommer nästa nummer? VILL HA!!!
Fogge -Som känner att han väntat länge nog!
Jag vet att jag har rätt!