Nekromanti Surftips efterfrågas!

Foggmock

Myrmidon
Det är sjukt segt på jobbet. Vår fascistoida företagsledning har dessutom blockerat åtkomst till rätt många ställen (www.rollspel.nu bland annat, men jag kommer by grace of god åt forumet) så lite ovanligare tips som de inte uppmärksammat och fångat i filtret mottages tacksamt. Wikipedia går bra att surfa på så särskilt intressanta artiklar är välkomna.

Genesis

Ni dés ni maître
avigsidan.com är en guldgruva av roligheter, och dessutom utbildande. Webbserier är naturligtvis ett utmärkt sätt att spendera tiden. Sinfest (www.sinfest.net) tycker jag är en av de bästa serierna som görs. Vad gäller intressanta wikipediaartiklar så är artikeln "Buffalo buffalo buffalo buffalo buffalo" ganska fräck. Det tog mig en stund att få reda på meningen i huvudet, och den länkar till fler dylika konstiga meningar på engelska.

Foggmock

Myrmidon
Jag hade inte tänkt få mig själv sparkad any time soon, men tack ändå... :gremwink:

(Ja, de kollar all trafik och en snubbe i Piteå fick sparken på grund av att han körde krypterad information, även om de aldrig fick reda på vad för krypterad information, sa jag inte att de var fascistoida? :gremgrin:)