Nekromanti Svårt att komma i kontakt med Fenix?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag upplever att det är väldigt svårt att komma i kontakt med Fenix redaktion. Särskilt om man använder sig av de e-postadresser som finns på den officiella hemsidan. Tidigare har det bara gått långsamt, men de senaste månaderna verkar de inte svara alls. Jag vet att jag inte är ensam om att ha råkat ut för detta. Vad beror det på? Jag kan tillägga att jag inte har skickat reklam för penisförlängningar till dem utan seriösa mail. :gremsmile:

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Kort svar

Det finns ett väldigt enkelt svar, men det har med Toves och Anders personliga sfär att göra, och inget jag är fri att posta i denna tråd. Det finns goda anledningar till varför det är svårt att få kontakt med Fenix, men inget som bör tas över ett öppet forum.

Livet är som livet är, och den fokus de inte lägger på att få tidningen i tryck måste läggas på saker som inte kan hänskjutas åt framtiden.

Tyvärr, bättre svar än så kan jag inte ge.

/Magnus

Foggmock

Myrmidon
Re: Kort svar

Oj, det var (kanske?) tråkigt att höra. Jag som hade tänkt kontakta dem ett tag och höra efter om de behövde recensioner/en artikel om d02-Warcraft-RPG:t, och utifallatt jag skulle kunna få recensera de nya när de kommer. Tidningen är ju d20-vänlig och det har, så vitt jag vet, inte skrivits något om spelet förutom notiser/nyheter (bland annat var nya världsmodulen med i detta numret) och jag känner mig sugen på ett projekt. Du kanske kan framföra det till dem när du pratar med dem nästa gång, så behöver jag inte belasta deras mailbox mer än nödvändigt?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Kort svar

"Det finns ett väldigt enkelt svar, men det har med Toves och Anders personliga sfär att göra, och inget jag är fri att posta i denna tråd. Det finns goda anledningar till varför det är svårt att få kontakt med Fenix, men inget som bör tas över ett öppet forum."

Jag förstår och hoppas att det ska lösa sig för dem. Jag är väldigt tacksam för dem och deras tidning.

Men kan man räkna med att de läser inskickade mail även om de inte besvarar dem?

Eagle

Swordsman
Det är såvitt jag vet ingen hemlighet att Tove har cancer, det har de skrivit om på forumet själva - så kanske är detta anledningen till att hon och Anders inte har viljan att svara på mail.