Nekromanti Svärdsspel i Hadarlon

Re: Du har självklart rätt...

DJUP? Vad menar du. I och för sig är svärdspel lite väl optimisk i tonen men den hinner aldrig bli tråkig för man sträckläser den på två timmar. Däremot så har inte trilogin minsta lilla tillsymmelse av av ljus. Allt är misär, allt är dystert, allt är tråkigt. Min SL har fått låsa in böckerna då han är rädd att jag ska

Baronen som gärna bränner ett par Daaktroende till frukost.

Re: Du har självklart rätt...

DJUP? Vad menar du. I och för sig är svärdspel lite väl optimisk i tonen men den hinner aldrig bli tråkig för man sträckläser den på två timmar. Däremot så har inte trilogin minsta lilla tillsymmelse av av ljus. Allt är misär, allt är dystert, allt är tråkigt. Min SL har fått låsa in böckerna då han är rädd att jag ska bränna de.

Kullendorff

Warrior
Spar era pengar ....

Måste bara säga.

Köp inte några EONn romaner, låna dom av polarn istället om du nu måste genomlida det.
Svärdsspel i Hadarlon kan iofs tjäna som uppslag för div scenarion och så, men som bok suger den getpung.

Tyvärr måste jag säga det samma om de övriga böckerna oxå.
;[
Det är lite barnboks varning på dom allihopa tyvärr.
Tror inte att ens min gamla svenska majje skulle godkänt dom faktiskt.

Nä, spar era stålar och köp istället Robin Hobb´s Liveship Traders 1-3 (jag utgår ifrån att alla har läst Assasins Quest).

Allt givetvis IMHO.

MvH
Kullendorff

"För övrigt anser jag att NeoGames kan börja ge oss rimliga releasedatum"

Re: Spar era pengar ....

Det har du rätt i! Har lånat varenda EON roman av SL. Jag hade nog ärligt talat tagit sjäkvmord om jag kommit på att jag betalat för den där dyngan som Roman har skrivit.

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Jag tycker...

...om både Romans och Hörnings böcker. Har jag dålig smak då??

Jag anser att det är lite illa att påstå att det ÄR dåligt. Det är ju ändå bara så att det är DU som TYCKER att dom ÄR dåliga. Det är bara en åsikt inte fakta.

Eller har jag fel? Dessutom så kom väl Romans böcker ut före Hörnings. Inte för att det har någon egentlig sexuell betydelse.

Punger for President!
<A HREF="http://www.punger.cjb.net" target="_new">http://www.punger.cjb.net</A>