Nekromanti Svenska Labyrinth Lord

anth

Vetefan
Jag håller på och översätter Labyrinth Lord Core Rules och undrar om någon vill hjälpa till.

Jag har hunnit maskinöversätta texten så det finns en svensk google doc-fil för hela spelet som ser ut som f*n.

Hjälp kan bestå i att aktivt översätta text, redigera översatt text, vara med och bestämma hur olika termer ska översättas, eller bara hjälpa till med glada tillrop.

Ni som anmäler intresse får ett PM med en länk till en redigerbar fil.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag och Enhörning är intresserade. Kanske huvudsakligen med tillropen, men kanske även med det andra.

hakanlo

Hero
Intresserad! Är dock tämligen obekant med spelet...

Fråga: Är texten fri vad gäller rättigheter osv? Vad är planen med resultatet? Endast privat bruk eller får den spridas?

Jag kan absolut tänka mig att hjälpa med detta. Även jag är nyfiken på vad målet är? :gremsmile:

Sapient

Swashbuckler
PM me!

Hur mycket jobb det blir gjort från min sida, beror på - men jag vill åtminstone ha möjlighet att käfta om översättningar så slipper stå ut med andras dumma förslag när översättningen är klar... :gremlaugh:

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Det är väl bäst jag bara erkänner för mig själv att jag är intresserad av det här. Min favoritklon tillgänglig på svenska vore ju asnajs.