Nekromanti Svensson Svensson är tillbaka! NYA AVSNITT!

Rickard

Urverk speldesign
De gamla avsnitten var sjukt roliga, men premiäravsnittet var inte helt i min smak. Jag får se hur de hela artar sig. Lill-max var bättre på att leverera sina punchlines än nuvarande lilltjejen, men jag får se om jag vänjer mig i framtiden. Pappan tycker jag lite synd om, för förr var han en stenhård traditionalist och blev trackad av de övriga för det, men nu har han förlorat jobbet och står på botten utifrån vad han själv vill åstadkomma. Nu står han till och med lägre än Homer Simpsons.

/Han som tyckte Lina var hemsk söt när hon var yngre, men nu kände han knappt igen henne

solvebring

Superhero
Lugn i stormen, ta inte Adus så hårt på orden jämt

Well, se rubriken. Jag kan råka använda lite för starka ord ibland, och det var mer som jag sade till mig själv än vad jag egentligen ansåg när jag såg era svar. Nej, det var inte dyngkastning, det var bara ett främställande av någon annans tycke och mening som ni säger...
Och nej, jag tar inte hårt för mig om ni ens skulle kasta dynga på riktigt, jag är ju på ett forum för att dela och diskutera, och skall man diskutera ja då skall man kunna ta allt liksom, tycker jag.
Jag är en diskuterare, alltså kan jag höra allas meningar och ofta t.o.m. förstå dem fast jag inte delar dem. Men well... Detta var ett litet missförstånd för att jag ibland svänger mig med onödiga ord.
Sorry... :gremwink:
Shitsame, jag förklarar mig inget bra direkt. Men för att få till det korrekt, glöm att jag ens använde de orden och se till det andra istället.

solvebring

Superhero
Jo, klart de gamla var bättre, klart bättre. Så är det väl dock med allt, den första versionen rockar hårdast. Men man får ta vad man får och jag är glad för att de ändå försöker hålla samma stil. Dock som du säger tror jag att jag också nämnt det - Max var mycket bättre som liten då han ofta levererade riktigt skojiga kommentarer, det är liksom lite fattigt på den fronten nu. Fast efter ett avsnitt kanske man inte kan analysera så mycket.
Jag, om man nu skall analysera lite ändå, tycker mest Gustav är kul och att de andra verkar ha fått tråkmanus - men han räddar ju allt så klart då han alltid är roligast och egentligen är hela Svensson Svensson enligt min åsikt. Och att han är en Homer Simpson x2, ja det gör det ju ännu roligare anser jag.