Nekromanti Sydvästskånska nörddistriktet: julmys i Malmö?

Lycan

Hero
Som kanske noterats har jag och JohanK på annat ställe diskuterat eventuell get-together i Malmö.

En sådan hade förhoppningsvis involverat god samkväm, mysiga spel (antagligen i Spel på Djäknegatans lokal) och vem vet; kanske en öl på någon av Möllans sunkigare ställen.

Så, om någon är intresserad, hör av er på valfritt sätt!

- L

EchonCique

Hero
Öl på ett sunkigt ställe? Då finns det bara ett svar - Atalay. 25 spänn för en stor äcklig starköl.

Spel? Spel på djäknegatan låter hett. Vi kan ju pytsa in kostnaden för ett brädspel och vinnaren får behålla det som julklapp från alla andra? :gremsmile:

Lycan

Hero
Atalay är ju något i särklass. Annars hade väl typ UFO eller Legolas eller Golden funkat... om de inte har belagts med serveringsförbud sedan jag var där senast dvs, kommer inte ut särskilt ofta.

- L

Johan K

Gammal & dryg
Plättlätt !!

Behöver jag nämna att jag kommer... :gremgrin: :gremtongue:

Jo, lite julmys låter ju förbaskat mysigt. Då skall vi väll bara boka dag & tid då.
Så vad säger folket. När kan vi ?
För min del så skulle jag se det som gansak bra om vi kunde ta det i samband till en helg eller linande. Så en fredag eller lördag skulle ju sitta bra. eller vad säger ni ?
Så, för min del, så kan jag redan nu till helgen, eller är det för snabbt marcherat ???

Lycan

Hero
Okej, nu har jag gluttat lite på Spel på Djäknegatans (kassa) öppettider. De stänger 18 på vardagar, 15 på lördagar och 16 (!) på söndagar.

Alltså är lördag helsunkigt. Ska vi ta söndag, eller satsa på att skjuta upp det till nästa vecka någon gång?

- L

Johan K

Gammal & dryg
Ett förslag från min sida.

Ok, det kanske är lite sent att boka in denna helg.
Så om jag får föreslå en tid & dag så föreslår jag: Fredagen den 16/12, klockan 14.30. Då att vi sammlas på Djäknegatan & lirar lite & har allmänt samkväm, för att sedan kanske masa sig iväg för att intaga nån form av valfri dryck.
Hur låter detta ?

EchonCique

Hero
Ja det skall du banne mig! [ant]

Och tilltugg får du mer än gärna bjuda på. Som jag gör när man spelar rollspel hos mig. :gremtongue:

Du har ju en fuller spelgrupp och då kan du inte banga :gremsmile:.

Lycan

Hero
Re: Ett förslag från min sida.

Ypperligt förslag, det bestämmer vi. Må så ske, liksom :gremsmile:

- L