Nekromanti Tänk vad en liten flytt kan göra...

Ackerfors

Alas, your rapids!
I lördags hjälpte jag en kompis att flytta och idag inkasserade jag lönen för åtta timmars grovhugget flyttkarlsarbete. Det var:

Psionics Handbook (DnD 3rd)
Gemini (grundbok + två andra gemini-böcker)
Star Wars D20 grundboken
Magi i Chronopia... :gremlaugh:
Mutant Chronicles + tre andra böcker
Mage: the Ascension
Diverse skönlitteratur

Nå, vad tycks om den lönen... :gremlaugh:

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Ojojoj [ANT]

Varför har inte jag sådana vänner? Själv är det jag som äger alla spel som är något att ha :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Behöver du hjälp att flytta? ;) [NT]

[color:\\"black\\"] [/color]

Storuggla

Champion
Jag brukar hjälpa mina kompisar flytta gratis. Att hjälpa en polare, ungefär. o_O

Storuggla, vi brukar dock få en pizza för besväret

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag brukar hjälpa mina kompisar flytta gratis. Att hjälpa en polare, ungefär. o_O

Jo...alltså...ehum...det var meningen att vara gratis men sen så kom han fram till att han hade ont om plats och att det var rollspelsböckerna som prioriterades lägst näst efter en hög med Young Jedis-böcker...

*inser nu hur OT-tråden var redan från början...* :gremwink:

Johan K

Gammal & dryg
Det är ju bara att grattulera !

OjOjOj !!
Det där var ju inte illa någonstanss ju ! Kan ju bara konstatera att du gjort ett kap !!

walium

Ganska töntig, faktiskt
Fuskigt!

När jag hjälpte min polare att bära tunga lådor mellan hans nya lägenhet och hans gamla korridorrum i spöregn så fick jag bara lite juice och en förkylning som tack. :gremmad:

Fast det skulle ju inte förvåna mig om du i verkligheten passade på att sno åt dig modulerna i det allmäna flyttumultet. :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Fuskigt!

Fast det skulle ju inte förvåna mig om du i verkligheten passade på att sno åt dig modulerna i det allmäna flyttumultet.

Hmm...han la ju faktiskt dem bara i min ryggsäck och sa att jag kunde ta dem, men om han menade att jag fick dem vet jag inte... :gremwink: