Nekromanti Tärningar ?

Lavskägge_UBBT

Veteran
Tjena alla glad Rollspelare !

Som ni alla vet så är bra Tärningar bland det viktigaste i livet. Men även de bra tärningarna tappar lite av sin glöd tillslut och det är dags att köpa nya. Nu undrar jag om ni vet någon bra sida (gärna svensk) som säljer schyssta och snygga tärningar ? Dom får jättegärna ha en webshop. Kollade in rpgshop.com och dom skulle ha hutlösa 30 dollar för frakten hem till lilla Sverige !!!! Det vägrar jag betala !!!!

Litar på er som vanligt ;-)

/Lavskägge

Leguwai

Veteran
tradera har väöl webshop tror jag... de har ju tärningar iallafall... annars har jag för mig att jag fick en massa sidor i en tråd där jag frågade efter metalltärningar... tror den flyttades till "Rollspel" sektionen... du får luska lite :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
Riotshop säljer tärningar men de låter en inte bestämma färgen själv vilken innebär att det inte går att handla där. :gremsmile:

Golem säljer tärningar.

Hobbygames säljer också tärningar.

Men sen har jag inte koll på fler ställen.

Lavskägge_UBBT

Veteran
Grabbarna löste det som vanligt =) Ett stort tack ska ni ha. Men ni andra fortsätt gärna med tips. Man kan inte få för mycket tärningslänkar =)

Falköga

Veteran
...

Inte för att vara tråkig och sånt, men försök att lägga sånna här trådar på något annat forum typ allmänt spelforum.

Lavskägge_UBBT

Veteran
Re: ...

Hej Falköga ! Ursäkta om du stört dig på mitt inlägg. Det ska inte upprepas men jag undrar om du inte har bättre saker för dig än att leka forumpolis ? Tycker i ärlighetens namn att mitt inlägg var befogat på detta forum. Tror ingen hade något emot det ? /Lavskägge

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Re: ...

Tycker i ärlighetens namn att mitt inlägg var befogat på detta forum.
Nej, det var det faktiskt inte. Här diskuteras DoD och inte rollspel (eller spel) i allmänhet.

Så Falköga har faktiskt helt rätt i det han skriver.

/Vulf - yrkar på att tråden flyttas

Morgoth

Swashbuckler
Hör upp, alla n00bs!

typ allmänt spelforum.

Allmänt spelforum är ett forum för alla spel förutom rollspel. Rollspelsforum är för alla rollspel. Det "allmäna spelforumet" är INTE samma sak som "rollspelsforum".

Försök tänka på det i framtiden. Annars slår jag er.

Mogge - slåss

Sodivra

Champion
Re: Hör upp, alla n00bs!

Allmänt spelforum är ett forum för alla spel förutom rollspel.

Men man kan ju använda tärningar i andra spel också, så det hade inte varit mer fel.. :gremwink:
Men attityden är rätt. Egentligen hade jag tänkt posta ett likadant inlägg själv, men jag får inte ha åsikter som Morgoth också har, längre.. Hå hå jaja.. :gremwink: