Nekromanti t-shirt-tryck i XXXL

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Har drömmar om att trycka lite av mina bilder på T-shirt till mig själv och nu söker jag tryckare med följande kriterier:

- Kan trycka på svart bakgrund
- Större storlekar då jag och maken är Stora till formatet
- Relativt billiga, ekonomin är inte så grymt stor
- Som tar emot bilder via nätet
- Skickar hem varan
- Har juste och hållbar kvalitée på trycket (har själv provat strykpå-varianter för bläckstråleskrivare och de håller inte och går inte att göra på svarta tyger)

Dessutom, vad bör jag mer tänka på?
Dela gärna med er av erfarenheter...

Eva

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Tilläggas kan att anledningen att tankegången dök upp var någon kommentar av Wilper angående Gothcon var typ att om man inte kommer fram och presenterar sig som X från forumet så....

Min tanke var då genast - hur tusan ska folk känna igen folk på ett större konvent. Förutsatt att man inte har ett grymt minne på Folks profilbilder (och inte som jag har stängt av dem för att få forumet att ladda snabbare på slö uppkopplingt) och kopplingen namn... vilket undertecknad inte har då.
Namnskyltar existerar ju ytterst sällan på Konvent heller... så min lösning tyckte jag var brilliant - Gör egen Tröja. :gremsmile:
Men var fixar man det... om man nu inte vill brodera sitt namn för hand på tröjan då... Vilket ju iofs var en idée... hm...

Eva