Nekromanti Tack alla moderatorer

.113

Swashbuckler
Tyckte bara det var på tiden att det kom en positiv tacktråd till moderatorerna och alla som sköter om rollspel.nu. Det är inte ett tacksamt jobb i många fall tror jag nog, men överlag är det här ett bra ställe så fortsätt jobba hårt!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Ja, asså hur tackar man redaktionen på bästa sätt? Jag vill minnas att jag kastat ett par hundralappar på Seter för att han skulle köpa öl åt Lupus och Spidde nån gång, men hur visar man lämpligen sin tacksamhet mot hela bunten?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Björn Wärmedal;n78887 said:
Ja, asså hur tackar man redaktionen på bästa sätt? Jag vill minnas att jag kastat ett par hundralappar på Seter för att han skulle köpa öl åt Lupus och Spidde nån gång, men hur visar man lämpligen sin tacksamhet mot hela bunten?
Genom sådan inlägg som du nu gjort, samt genom en förståelse för det arbete som utförs. Det räcker gott så.

Det bästa du kan göra är att vara en aktiv och positiv kraft på rollspel.nu, så fortsätt som du gör!

/Magnus

cogitare

Swashbuckler
Jag håller med. Överlag håller det här forumet hög klass på modereringar och ser till att trådar inte spårar ur (för mycket). Bra jobbat!

Cog.

Max Raven

T12-kultist
... med banningar tvingar vi trollen på knä. *slits ur plötslig Järegård-trans*
er, jag menar, ni har ett otacksamt jobb som ni sköter bra. Tummen upp! :)

Cassius

Hero
Jag hänger på hundra-tals olika forum. Jag är lite av ett troll och älskar ett gött flamewar. Måste säga att Rollspel.nu tillhör top-tre bäst modererade forum jag hänger på.

Ni moderatorer och redaktörer är nog de personer med mest tålamod och lugn. Ni gör ett fantastiskt bra jobb!
Som jag skrev i den där tråden åt er, att ni håller en sådan bra ton även om ni är upprörda är fantastiskt!

Feuflux

omjonasson.se
Vilken fjäsktråd! :wink:

Mer seriöst så tycker jag alla moderatorer/redaktörer jobbar på finfint. Själv skulle jag blivit knäpp på nolltid om jag hade som oavlönat jobb och läsa allt, och städa upp, i bråkiga forumstrådar.

Bezant

Veteran
Man får tacka, och begära fler modereringar i framtiden!
Förrutom intressanta trådar så intresserar alltid modereringar mig, att se de tvärilskna gröna eller röda inläggen, och notera att en moderator har gjort ett inlägg och går till rättrådigt angrepp mot en regelbrytare gör mig alltid tillfredställd. Ungefär som vissa älskar lukten av bensin, alltså när de tankar, så dröjer de sig kvar lite extra för att njuta av ångorna. :grin:

Lukas

Mannen i Gult
Blir man bannad om man inte smörar för moderatorerna i den här tråden?

Lukas

Mannen i Gult
Bezant;n79184 said:
Svar: JAA!
Isåfall vill jag säga att jag tycker våra moderatorer gör ett fantastisk jobb, och att jag är stolt över att få hänga på en del av nätet som inte suger värre än Armageddon(1998).
WRNU är ett jätte trevligt ställe (för det mesta) och det hade inte varit det om inte hela moderatorkåren gjorde sitt jobb.
Jag hoppas att ni känner att det är värt det.

Jag hade inte varit den person jag är idag om jag inte kommit hit för fem år sedan.