Nekromanti Tack och lov för att det inte är sant...

Eksem

Champion
Det var väldigt deprimerande, jag insåg just att jag är en supernörd, för jag skrattade både gott och högt när bilden ploppade upp på skärmen.

Nåja, det var i alla fall väldigt roligt. :gremlaugh:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Hmm...

Jag vet inte riktigt... Hade varit hel klart intressant. Dessutom lärde jag mig en läxa... Inte posta roliga länkar till Gardener. Det straffar sig.

Sodivra

Champion
Haha, Yassilus - Gardeners bitch.

Att ge Yassilus moderatorstatus var visst ett genidrag, nu har vi en hackkyckling, vad skönt!

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jaromir-Jagr

Den klubbsvingande gondoriska gunganen med hockeyfrilla!

Jag försökte övertyga folk att Gollum skulle låta som Jar-Jar Binks innan de två tornen hade premiär, men de såg mer plågade än roade ut...

/tobias

Ackerfors

Alas, your rapids!
Mjahaja...

Det känns som om jag kommer bli tagen på sååå stort allvar. Lovar. Hacka på ni, jag har en känsla av att jag är rätt bra att hacka på... :gremwink: Och ni vet väl vad redaktionen tipsar om så... :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
huH ?? (OT)

Meeen ! Yassilus....
Inte byta nick sådär... Det förvirrrar en annan nått otroligt ju.. :gremgrin: :zeppelinare: :zeppelinare:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Okej, okej, okej... [ot]

Jag får väl ta att berätta hur det ligger till. *harkel* Det var en gång.... Nä, men jag postade Seinets länk till Gardener. Båda skrattade gott åt det och sen började han påstå att han var ond (och det är jag väl beredd att hålla med om), och sen upptäckte jag en smärre förändring på mitt användarnamn. En förändring som ni också upptäckte uppenbarligen.

Han är busig, den där Olle...

Johan K

Gammal & dryg
Men ändå !!! [ot]

Jag får väl ta att berätta hur det ligger till. *harkel* Det var en gång.... Nä, men jag postade Seinets länk till Gardener. Båda skrattade gott åt det och sen började han påstå att han var ond (och det är jag väl beredd att hålla med om), och sen upptäckte jag en smärre förändring på mitt användarnamn. En förändring som ni också upptäckte uppenbarligen.
Heehuuuuu !!
Men ändå... Förvirra sådana stackars användare som mig... :gremwink: Sånt stör ju muna mönster ju..... :gremtongue: